ادبیات کنکور
-
%(#009999)[تست ۶]
کدام بیت با بیت زیر تناسب مفهومی دارد؟
%(#009999)[تا چشم بشر نبیندت روی / بنهفته به ابر، چهر دل بند]
%(#009999)[۱)] بر روی نازبالش گل تکیه می کند/عاشق به شوخ چشمی شبنم ندیده ام
%(#009999)[۲)] به تیه حرص چون آهو چه تازی نفس هم چون سگ؟ /به صحرای قناعت شوکه بی آهوست آن صحرا
%(#009999)[۳)] روی سخن ز آینه رویان ندیده ام/گاهی ز پشت آینه حرفی شنیده ام
%(#009999)[۴)] گر وحشیانه از روش خلق میرمم/عذرم بسی به جاست که آدم ندیده امفاطمه خلیلی در
ادبیات کنکور
گفته است:
%(#009999)[تست ۶]
کدام بیت با بیت زیر تناسب مفهومی دارد؟
%(#009999)[تا چشم بشر نبیندت روی / بنهفته به ابر، چهر دل بند]
%(#009999)[۱)] بر روی نازبالش گل تکیه می کند/عاشق به شوخ چشمی شبنم ندیده ام
%(#009999)[۲)] به تیه حرص چون آهو چه تازی نفس هم چون سگ؟ /به صحرای قناعت شوکه بی آهوست آن صحرا
%(#009999)[۳)] روی سخن ز آینه رویان ندیده ام/گاهی ز پشت آینه حرفی شنیده ام
%(#009999)[۴)] گر وحشیانه از روش خلق میرمم/عذرم بسی به جاست که آدم ندیده ام%(#ff0000)[گزینه ۴]
%(#ff0000)[مفهوم مشترک بیت سؤال و گزینه (۴)]: مردم گریزی و انتقاد از مردم زمانه
مفهوم سایر گزینه ها:
%(#ff0000)[۱)] تصویر نشستن شبنم بر روی گل
%(#ff0000)[۲)] نکوهش حرص و دعوت به مناعت طبع و قناعت
%(#ff0000)[۳)] شکوه از بداقبالی و ناکامی
ابوالفضل ریسی -
فاطمه خلیلی در
ادبیات کنکور
گفته است:
فاطمه خلیلی در
ادبیات کنکور
گفته است:
%(#ff59ff)[تست ۵]
در متن زیر به ترتیب چند «%(#ff59ff)[ترکیب وصفی]» و چند «%(#ff59ff)[ترکیب اضافی]» وجود دارد؟
«ادبیات تطبیقی، یکی از شاخه های مهم علوم ادبی معاصر است که ما را از تأثیرپذیری ادبیات ملتهاي مختلف جهان آگاه می سازد. تکامل و شکوفایی ادبیات هر ملت به دور از اندیشه های ادبی دیگر ملتها ناممکن است.»
%(#ff59ff)[1)] 7_7
%(#ff59ff)[2)]7_9
%(#ff59ff)[3)]8_8
%(#ff59ff)[4)]8_9%(#ff0000)[گزینه ۳]
@kosar-mottaghi
@Kosar-Mortazavi
@Saghi-Mortazavi
ابوالفضل ریسی
@M-Zngne
zeinab dehghani
%(#ff0000)[ببخشید]%(#ff0000)[اینو دیدم کسی جواب نداد]
%(#ff0000)[ترکیبهای وصفی]: ادبیات تطبیقی / شاخه های مهم / علوم ادبی | علوم معاصر | ملت های مختلف / هر ملت / اندیشه های ادبی / دیگر ملتها (۸ ترکیب)%(#ff0000)[ترکیب های اضافی]: شاخه های ... علوم / تأثیرپذیری ادبیات / ادبیات ملتها / ملت های جهان / تکامل ... ادبیات / شکوفایی ادبیات / ادبيات ..... ملت / اندیشه های ... ملتها (۸ ترکیب)
اصلا این تیپ همیشه سخته
ابوالفضل ریسی
یه ترکیب جا بندازی دیگه تسته رو غلط زدی🥲 -
فاطمه خلیلی در
ادبیات کنکور
گفته است:
%(#ff0777)[تست ۳]
همه ابیات، به استثنای بیت ----- پاسخ مثبت مردم به دعوت کاوه تحت عنوان بیت زیر است:
%(#ff0777)[بیوید کاین مهتر آهرمن است جهان آفرین را به دل دشمن است»]
%(#ff0777)[۱)]چو کاوه بیرون آمد از پیش شاه%(#ff0777)[/] بر او انجمن گشت بازارگاه
%(#ff0777)[۲)]سوى لشکر آفریدون شدند%(#ff0777)[/] از نیرنگ ضحاک بیرون شدند
%(#ff0777)[۳)]هم آنگه یکایک ز درگاه شاه%(#ff0777)[/] برآمد خروشیدن دادخواه
%(#ff0777)[۴ )] همی رفت پیش اندرون مردگرد%(#ff0777)[/] سپاهی بر او انجمن شد نه خرد%(#ff0000)[گزینه ۳]
@Saghi-Mortazavi
ابوالفضل ریسی
%(#ff0000)[مفهوم گزینه ۳]:شکایت و دادخواهی کاوه در بارگاه ضحاک .. در این گزینه ، حرفی از دعوت کاوه و همراهی مردم نیست.
%(#ff0000)[پاسخ به دعوت کاوه در سایر گزینه ها]
%(#ff0000)[۱)]بر او انجمن گشت بازارگاه
%(#ff0000)[۲)]سوی لشکر آفریدون شدند
%(#ff0000)[4)]سپاهی بر او انجمن شد نه خرد -
بچه ها کسی با اینکه داخل تحلیل منشنش میکنم مشکلی نداره؟
اگه ذره ای ناراحت میشید تا فقط برا خانم متقی انجام بدمفاطمه خلیلی در
ادبیات کنکور
گفته است:
بچه ها کسی با اینکه داخل تحلیل منشنش میکنم مشکلی نداره؟
اگه ذره ای ناراحت میشید تا فقط برا خانم متقی انجام بدمنه هر جور راحتی، خیلیم خوبه(حس قشنگیه
)
-
%(#00ff80)[تست ۷]
کدام گزینه با بیت «%(#00ff80)[شور شراب عشق تو آن نفسم رود ز سر /کاین سر پرهوس شود خاک در سرای تو]» تناسب معنایی دارد؟
%(#00ff80)[۱)] کسی که عشق نورزد سیاه دل باشد/ چوسر ز خاک لحد برزند خجل باشد
%(#00ff80)[۲)] همه ذرات جهان مضطرب عشق تواند /خاک را چون فلک از شوق تو آرامی نیست
%(#00ff80)[۳)] نه من آنم که برگیرم سر از خاک درت هرگز /مگر وقتی که زیر خاک، خشتم زیر سر باشد
%(#00ff80)[۴)] کسی کز سوز عشق تو ندارد جان و دل زنده /به سان خاک گورستان درون پر مردگان داردفاطمه خلیلی در
ادبیات کنکور
گفته است:
%(#00ff80)[تست ۷]
کدام گزینه با بیت «%(#00ff80)[شور شراب عشق تو آن نفسم رود ز سر /کاین سر پرهوس شود خاک در سرای تو]» تناسب معنایی دارد؟
%(#00ff80)[۱)] کسی که عشق نورزد سیاه دل باشد/ چوسر ز خاک لحد برزند خجل باشد
%(#00ff80)[۲)] همه ذرات جهان مضطرب عشق تواند /خاک را چون فلک از شوق تو آرامی نیست
%(#00ff80)[۳)] نه من آنم که برگیرم سر از خاک درت هرگز /مگر وقتی که زیر خاک، خشتم زیر سر باشد
%(#00ff80)[۴)] کسی کز سوز عشق تو ندارد جان و دل زنده /به سان خاک گورستان درون پر مردگان دارد%(#ff0000)[گزینه ۳]
@Saghi-Mortazavi
@kosar-mottaghi
%(#ff0000)[مفهوم مشترک بیت سؤال و گزینه (۳):] پایداری عاشق در عشق تا دم مرگ
%(#ff0000)[۱)] بی بهرگی از عشق نشانه تیرگی درون و مایۂ حسرت و پشیمانی ست.
%(#ff0000)[۲)] همه پدیده ها دل داده معشوق اند. / تقابل عشق و آسایش
%(#ff0000)[۴)] هرکه عاشق نباشد مرده است. -
%(#9558ff)[تست ۸]
در کدام بیت حذف فعل به «%(#9558ff)[قرينه معنوی]» صورت گرفته است؟
%(#9558ff)[۱)] حکایت از لب شیرین دهان سیم اندام%(#9558ff)[/] تفاوتی نکند گر دعاست یا دشنام
%(#9558ff)[۲)] کسان را درم داد و تشريف و اسب %(#9558ff)[/]طبیعی است اخلاق نیکو نه کسب
%(#9558ff)[۳)] به چشم های تو دانم که تاز چشم برفتی%(#9558ff)[/] به چشم عشق و ارادت نظر به هیچ نکردم
%(#9558ff)[۴)] به جای خاک، قدم بر دو چشم «سعدی » نه %(#9558ff)[/]که هرکه چون تو گرامی بود به ناز آیدفاطمه خلیلی در
ادبیات کنکور
گفته است:
%(#9558ff)[تست ۸]
در کدام بیت حذف فعل به «%(#9558ff)[قرينه معنوی]» صورت گرفته است؟
%(#9558ff)[۱)] حکایت از لب شیرین دهان سیم اندام%(#9558ff)[/] تفاوتی نکند گر دعاست یا دشنام
%(#9558ff)[۲)] کسان را درم داد و تشريف و اسب %(#9558ff)[/]طبیعی است اخلاق نیکو نه کسب
%(#9558ff)[۳)] به چشم های تو دانم که تاز چشم برفتی%(#9558ff)[/] به چشم عشق و ارادت نظر به هیچ نکردم
%(#9558ff)[۴)] به جای خاک، قدم بر دو چشم «سعدی » نه %(#9558ff)[/]که هرکه چون تو گرامی بود به ناز آید%(#ff0000)[گزینه ۳]
ابوالفضل ریسی
%(#ff0000)[حذف فعل به قرینه معنوی:]به چشم های تو %(#ff0000)[(سوگند میخورم که]) دانم که تا ز چشم برفتی / به چشم عشق و ارادت نظر به هیچ نکردم -
%(#ff5500)[تست ۹]
بیت زیر با کدام بیت، تناسب مفهومی ندارد؟
%(#ff5500)[باخاک عجین آمد و از تاک عیان شد/خون دل شاهان که میاش نام نهادند]
%(#ff5500)[۱)] چون مرغ بر این کنگره تاکی بتوان خواند%(#ff5500)[/]یک روز نگه کن که بر این کنگره خشتیم
%(#ff5500)[۲)] بس مالکان باغ که دوران روزگار%(#ff5500)[/]کرده است خاکشان گل دیوارهای باغ
%(#ff5500)[۳)] آن که زلفش همچو سنبل تاب در سر داشتی%(#ff5500)[/]خاک تاریکش نه سر بگذاشت نه سنبل نه تاب
%(#ff5500)[۴)] گر بی تو بود جتت بر کنگره بنشینم%(#ff5500)[/] ور باتوبود دوزخ در سلسله آویزمفاطمه خلیلی در
ادبیات کنکور
گفته است:
%(#ff5500)[تست ۹]
بیت زیر با کدام بیت، تناسب مفهومی ندارد؟
%(#ff5500)[باخاک عجین آمد و از تاک عیان شد/خون دل شاهان که میاش نام نهادند]
%(#ff5500)[۱)] چون مرغ بر این کنگره تاکی بتوان خواند%(#ff5500)[/]یک روز نگه کن که بر این کنگره خشتیم
%(#ff5500)[۲)] بس مالکان باغ که دوران روزگار%(#ff5500)[/]کرده است خاکشان گل دیوارهای باغ
%(#ff5500)[۳)] آن که زلفش همچو سنبل تاب در سر داشتی%(#ff5500)[/]خاک تاریکش نه سر بگذاشت نه سنبل نه تاب
%(#ff5500)[۴)] گر بی تو بود جتت بر کنگره بنشینم%(#ff5500)[/] ور باتوبود دوزخ در سلسله آویزم%(#ff0000)[گزینه ۴]
@kosar-mottaghi
%(#ff0000)[مفهوم گزینه ۴]: عاشق حقیقی فقط در پی معشوق است
%(#ff0000)[مفهوم مشترک بیت سوال و سایر گزینه ها:] ناپایداری دنیا -
%(#ff0000)[تست ۱۰]
آرایه های «%(#ff0000)[استعاره - تشبيه - واج آرایی - کنایه - ایهام]» به ترتیب، در کدام ابیات آمده است؟%(#ff0000)[الف)] ای عاقل اگر پای به سنگیت برآید/فرهاد بدانی که چرا سنگ بریده است
%(#ff0000)[ب)] رحمت نکند بر دل بیچاره فرهاد/ آن کس که سخن گفتن شیرین نشنیده است
%(#ff0000)[ج)] از دست کمان مهره ابروی تو در شهر /دل نیست که در بر چو کبوتر نتپیده است
%(#ff0000)[د)] در وهم نیاید که چه مطبوع درختی /پیداست که هرگز کس از این میوه نچیده است
%(#ff0000)[ه)] آن کیست که پیرامن خورشید جمالش/ از مشک سیه دایره نیمه کشیده است
%(#ff0000)[۱ )] د - ج - ھ - ب - الف
%(#ff0000)[۲)] الف - د- ھ - ج- ب
%(#ff0000)[۳)] د - الف - ج - ھ - ب
%(#ff0000)[۴)] ه - د - ج - الف - بفاطمه خلیلی در
ادبیات کنکور
گفته است:
%(#ff0000)[تست ۱۰]
آرایه های «%(#ff0000)[استعاره - تشبيه - واج آرایی - کنایه - ایهام]» به ترتیب، در کدام ابیات آمده است؟%(#ff0000)[الف)] ای عاقل اگر پای به سنگیت برآید/فرهاد بدانی که چرا سنگ بریده است
%(#ff0000)[ب)] رحمت نکند بر دل بیچاره فرهاد/ آن کس که سخن گفتن شیرین نشنیده است
%(#ff0000)[ج)] از دست کمان مهره ابروی تو در شهر /دل نیست که در بر چو کبوتر نتپیده است
%(#ff0000)[د)] در وهم نیاید که چه مطبوع درختی /پیداست که هرگز کس از این میوه نچیده است
%(#ff0000)[ه)] آن کیست که پیرامن خورشید جمالش/ از مشک سیه دایره نیمه کشیده است
%(#ff0000)[۱ )] د - ج - ھ - ب - الف
%(#ff0000)[۲)] الف - د- ھ - ج- ب
%(#ff0000)[۳)] د - الف - ج - ھ - ب
%(#ff0000)[۴)] ه - د - ج - الف - ب%(#ff0000)[گزینه ۴]
@Kosar-Mortazavi
@Saghi-Mortazavi
ابوالفضل ریسی
zeinab dehghani
%(#ff0000)[استعاره] : (بیت ه ) مشک استعاره از موی روییده بر صورت
%(#ff0000)[تشبیه]:( بیت د) تو به درخت
%(#ff0000)[واج آرایی:] (بیت ج) تکرار صامت ر (۷ بار)
%(#ff0000)[کنایه] : (بیت الف) پای به سنگ آمدن کنایه از با مشکل مواجه شدن
%(#ff0000)[ایهام]: (بیت ب) شیرین 1_ معشوق فرهاد2_نوعی مزه -
%(#ff8888)[تست ۱۱]
در کدام بیت «%(#ff8888)[تشبیه و استعاره]»، هر دو، وجود دارد؟%(#ff8888)[۱)] پشت هر شادی غمی بنهفته بنگر كآسمان /ابر گریان دارد و خورشید خندان نیز هم
%(#ff8888)[۲)] از زبان سوسن آزادهام آمد به گوش/کاندر این دیر کهن کار سبک باران خوش است
%(#ff8888)[۳)] به تولای تو در آتش محنت چو خليل /گوییا در چمن لاله و ریحان بودم
%(#ff8888)[۴)] شکر بر خویشتن خندد گر آن ماه/ به شکرخنده بگشاید دهان رافاطمه خلیلی در
ادبیات کنکور
گفته است:
%(#ff8888)[تست ۱۱]
در کدام بیت «%(#ff8888)[تشبیه و استعاره]»، هر دو، وجود دارد؟%(#ff8888)[۱)] پشت هر شادی غمی بنهفته بنگر كآسمان /ابر گریان دارد و خورشید خندان نیز هم
%(#ff8888)[۲)] از زبان سوسن آزادهام آمد به گوش/کاندر این دیر کهن کار سبک باران خوش است
%(#ff8888)[۳)] به تولای تو در آتش محنت چو خليل /گوییا در چمن لاله و ریحان بودم
%(#ff8888)[۴)] شکر بر خویشتن خندد گر آن ماه/ به شکرخنده بگشاید دهان را%(#ff0000)[گزینه ۴]
zeinab dehghani
ابوالفضل ریسی
@Kosar-Mortazavi
%(#ff0000)[تشبیه] : شکّر خنده %(#ff0000)[--->] خنده را به شکر تشبیه کرده
%(#ff0000)[استعاره]: ماه استعاره از معشوق / خندیدن شکر بر خود تشخیص و استعاره است -
%(#0ff887)[تست ۱۲]
آرایه های «%(#0ff887)[استعاره - تشبيه - اغراق - مجاز - کنایه]» تماما در کدام بیت آمده است؟
%(#0ff887)[۱)] نوعروسان چمن را که جهان آرای اند /با گل روی تو بازار لطافت بشکست
%(#0ff887)[۲)] در موی میانت سخنی نیست که خود نیست /لیکن سخن ار هست در آن پسته دهان است
%(#0ff887)[۳)] صبر چون پروانه باید کردنت بر داغ عشق/ ای که صحبت با یکی داری نه در مقدار خویش
%(#0ff887)[۴)] خواهی که برنخیزدت از دیده رود خون/ دل در وفای صحبت رود کسان مبندفاطمه خلیلی در
ادبیات کنکور
گفته است:
%(#0ff887)[تست ۱۲]
آرایه های «%(#0ff887)[استعاره - تشبيه - اغراق - مجاز - کنایه]» تماما در کدام بیت آمده است؟
%(#0ff887)[۱)] نوعروسان چمن را که جهان آرای اند /با گل روی تو بازار لطافت بشکست
%(#0ff887)[۲)] در موی میانت سخنی نیست که خود نیست /لیکن سخن ار هست در آن پسته دهان است
%(#0ff887)[۳)] صبر چون پروانه باید کردنت بر داغ عشق/ ای که صحبت با یکی داری نه در مقدار خویش
%(#0ff887)[۴)] خواهی که برنخیزدت از دیده رود خون/ دل در وفای صحبت رود کسان مبند%(#ff0000)[گزینه ۱]
zeinab dehghani
@Kosar-Mortazavi
ابوالفضل ریسی
@Saghi-Mortazavi
@M-Zngne
%(#ff0000)[استعاره]: نوعروسان استعاره از گلها
%(#ff0000)[تشبیه]: روی به گل / معشوق به نوعروسان چمن (گل ها)
%(#ff0000)[اغراق]: بزرگنمایی در توصیف زیبایی معشوق و این که چهره معشوق از گل ها هم زیباتر و لطیف تر باشد.
%(#ff0000)[مجاز]: چمن استعاره از گلزار و بوستان
%(#ff0000)[کنایه]: بازار شکستن کنایه از ناکامی و بی بهرگی و از رونق افتادن
%(#ff0000)[همگی خسته نباشید عالی بودید]
-
فاطمه خلیلی در
ادبیات کنکور
گفته است:
%(#0ff887)[تست ۱۲]
آرایه های «%(#0ff887)[استعاره - تشبيه - اغراق - مجاز - کنایه]» تماما در کدام بیت آمده است؟
%(#0ff887)[۱)] نوعروسان چمن را که جهان آرای اند /با گل روی تو بازار لطافت بشکست
%(#0ff887)[۲)] در موی میانت سخنی نیست که خود نیست /لیکن سخن ار هست در آن پسته دهان است
%(#0ff887)[۳)] صبر چون پروانه باید کردنت بر داغ عشق/ ای که صحبت با یکی داری نه در مقدار خویش
%(#0ff887)[۴)] خواهی که برنخیزدت از دیده رود خون/ دل در وفای صحبت رود کسان مبند%(#ff0000)[گزینه ۱]
zeinab dehghani
@Kosar-Mortazavi
ابوالفضل ریسی
@Saghi-Mortazavi
@M-Zngne
%(#ff0000)[استعاره]: نوعروسان استعاره از گلها
%(#ff0000)[تشبیه]: روی به گل / معشوق به نوعروسان چمن (گل ها)
%(#ff0000)[اغراق]: بزرگنمایی در توصیف زیبایی معشوق و این که چهره معشوق از گل ها هم زیباتر و لطیف تر باشد.
%(#ff0000)[مجاز]: چمن استعاره از گلزار و بوستان
%(#ff0000)[کنایه]: بازار شکستن کنایه از ناکامی و بی بهرگی و از رونق افتادن
%(#ff0000)[همگی خسته نباشید عالی بودید]
فاطمه خلیلی
شما هم خسته نباشید
ممنون بابت زحمتی که کشیدید -
فاطمه خلیلی در
ادبیات کنکور
گفته است:
%(#0ff887)[تست ۱۲]
آرایه های «%(#0ff887)[استعاره - تشبيه - اغراق - مجاز - کنایه]» تماما در کدام بیت آمده است؟
%(#0ff887)[۱)] نوعروسان چمن را که جهان آرای اند /با گل روی تو بازار لطافت بشکست
%(#0ff887)[۲)] در موی میانت سخنی نیست که خود نیست /لیکن سخن ار هست در آن پسته دهان است
%(#0ff887)[۳)] صبر چون پروانه باید کردنت بر داغ عشق/ ای که صحبت با یکی داری نه در مقدار خویش
%(#0ff887)[۴)] خواهی که برنخیزدت از دیده رود خون/ دل در وفای صحبت رود کسان مبند%(#ff0000)[گزینه ۱]
zeinab dehghani
@Kosar-Mortazavi
ابوالفضل ریسی
@Saghi-Mortazavi
@M-Zngne
%(#ff0000)[استعاره]: نوعروسان استعاره از گلها
%(#ff0000)[تشبیه]: روی به گل / معشوق به نوعروسان چمن (گل ها)
%(#ff0000)[اغراق]: بزرگنمایی در توصیف زیبایی معشوق و این که چهره معشوق از گل ها هم زیباتر و لطیف تر باشد.
%(#ff0000)[مجاز]: چمن استعاره از گلزار و بوستان
%(#ff0000)[کنایه]: بازار شکستن کنایه از ناکامی و بی بهرگی و از رونق افتادن
%(#ff0000)[همگی خسته نباشید عالی بودید]
فاطمه خلیلی خدا قوت فاطمه جان
-
فاطمه خلیلی خداقوت
-
فاطمه خلیلی در
ادبیات کنکور
گفته است:
%(#0ff887)[تست ۱۲]
آرایه های «%(#0ff887)[استعاره - تشبيه - اغراق - مجاز - کنایه]» تماما در کدام بیت آمده است؟
%(#0ff887)[۱)] نوعروسان چمن را که جهان آرای اند /با گل روی تو بازار لطافت بشکست
%(#0ff887)[۲)] در موی میانت سخنی نیست که خود نیست /لیکن سخن ار هست در آن پسته دهان است
%(#0ff887)[۳)] صبر چون پروانه باید کردنت بر داغ عشق/ ای که صحبت با یکی داری نه در مقدار خویش
%(#0ff887)[۴)] خواهی که برنخیزدت از دیده رود خون/ دل در وفای صحبت رود کسان مبند%(#ff0000)[گزینه ۱]
zeinab dehghani
@Kosar-Mortazavi
ابوالفضل ریسی
@Saghi-Mortazavi
@M-Zngne
%(#ff0000)[استعاره]: نوعروسان استعاره از گلها
%(#ff0000)[تشبیه]: روی به گل / معشوق به نوعروسان چمن (گل ها)
%(#ff0000)[اغراق]: بزرگنمایی در توصیف زیبایی معشوق و این که چهره معشوق از گل ها هم زیباتر و لطیف تر باشد.
%(#ff0000)[مجاز]: چمن استعاره از گلزار و بوستان
%(#ff0000)[کنایه]: بازار شکستن کنایه از ناکامی و بی بهرگی و از رونق افتادن
%(#ff0000)[همگی خسته نباشید عالی بودید]
فاطمه خلیلی
خیلی خوب بود
خداقوت -
فاطمه خلیلی چ خفن
بازم از این جزوه های خفن داری؟!حسین 2 در
ادبیات کنکور
گفته است:
فاطمه خلیلی چ خفن
بازم از این جزوه های خفن داری؟!سلام
من تازه این پستتونو دیدم کدوم جزوه منظورتونه؟ -
فاطمه خلیلی الان اینایی که منش کردی کسایی که درست زدن؟؟؟
ممنون عالی بود -
فاطمه خلیلی الان اینایی که منش کردی کسایی که درست زدن؟؟؟
ممنون عالی بود@kosar-mottaghi نه اونایی که خواستم جوابو نگاه کنن
یا نزدن یا هم اشتباه
خواهش میکنم -
@kosar-mottaghi نه اونایی که خواستم جوابو نگاه کنن
یا نزدن یا هم اشتباه
خواهش میکنمفاطمه خلیلی
منم فکر کردم خیلیارو درست نزدم که منشنم نکردی رفتم دوباره چک کردم
-
فاطمه خلیلی
منم فکر کردم خیلیارو درست نزدم که منشنم نکردی رفتم دوباره چک کردم
@kosar-mortazavi آها
واییی
-
@kosar-mottaghi نه اونایی که خواستم جوابو نگاه کنن
یا نزدن یا هم اشتباه
خواهش میکنمفاطمه خلیلی ممنون اینجوری خوبه من موافقم
تست هاتم عالیه
اگه وقتی ازت نمیگیره ،ادامه بده