mahrokh نه سعی میکنم تند تند بنویسم...
استاد ناصح زاده انقدر خوب هست ک هیچ رقمه نمیتونم ازش بگذرم ((:
D.fateme.r
دیدگاهها
-
جزوه عربی جمع بندی14 ساعته ناصح زاده -
شیمی/حل مسائلببین
فرض کن یک مول آمونیوم نیترات داری (یک مول آمونیوم نیترات میشه = 80 گرم )
حالا تو این یک مول چند گرم نیتروژن داری؟ 28 گرم ! چرا ؟ چون یکی تو آمونیومه و یکی تو نیترات
حالا صورت سوال بهت گفته تو 7 گرم نیتروژن داری
ی تناسب بزن
اگه 80 گرم آمونیوم نیترات داشتی ، 28 گرمش نیتروژن بود ؛ حالا 7 گرم نیتروژن رو تو چند گرم آمونیوم نیترات داری؟
جواب میشه 20 گرم
بقیش فرمول درصد خلوصه
20 گرم ماده ی خالص داری تو 40 گرم ناخالص که این طوری درصد خلوص میشه 50
گرفتی یا تایپ کنم ؟ ((:@Saahaar
-
درس خوندن توی تابستونحتما باید دهم رو تموم کنید
تا وقتی دهم رو کامل نبستید حق ندارید برید سراغ یازدهم
تموم کردن دهم خیلی خیلی مهمه
برای یازدهم عجله نکنید ، میتونید زمان مدرسه هم یازدهم رو پیش ببرید -
جزوه ی عربی آقای ناصح زادهسلام دوست عزیز ، جزوات این دوره کامل روی سایت هست .
-
جدول تناوبی/ یاری برسانید :(فیلم استاد اقاجانی در مورد جدول رو دیده بودم و میدونستم چیا رو باید حفظ باشم
بعدش هم یک سال صبح موقع رفتن به مدرسه سعی میکردم چیزایی رو که با استاد اقاجانی حفظ کرده بودم برای خودم بگم
بعد هم که کامل حفظ شدم برای بالا رفتن سرعتم مثلا عنصر ها رو از راست به چپ میگفتم |: از پایین به بالا |: از اخر به اول |:
البته همه ی این کار ها رو همون تو فاصله ی خونه تا مدرسه انجام میدادم ، وقتی ازم نمیگرفت |: -
خیییلی واجب انتقااااااالیانتقالی تو دانشگاه یا محل خدمت ؟
-
جزوه ی عربی آقای ناصح زاده@سما-نویدفر نظام جدید جزواتش به شکل کتاب خیلی سبزه فکر کنم ، جزوه تایپی یا دست نویس رو سایت ندارن
-
شرایط سنی فرهنگیان !
دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
دانش-آموزان-آلاء
همیار
ادمین
هیچی دیگ :/ همینو خواستم بگم :/ -
زیست دونیمریم رضایی در زیست خوانی!! گفته است:
میشه یکی بگه کتاب تست زیست یازدم خیلی سبز بهتره یا نشر الگو یا گاج!!**
سلام دوست عزیز
هیچکس نمیتونه بهت بگه چ کتابی برات مناسبه
میشه گفت که تقریبا همه با کتابای ی انتشارات راحتن
ولی خب من خودم شخصا از کتابای نشرالگو خوشم نمیاد (گفتم ک این مساله کاملا شخصیه ، خیلی از دوستان اینجا هستند که از نشرالگو خوششون میاد و نتیجه هم میگیرند!)
میتونی ب سایت انتشارات بری و بخشی از کتاب رو ببینی
اما راه بهتری و مطمئن تری هم هست
از دوستات ک دارنش (یا از کتابخونه) کتاب رو برای چند روز قرض بگیر و ی مبحث رو ازش بخون (خوب و بادقت)
البته اگه نظر منو بخوای این مقایسه رو با چند تا کتاب انجام بده و ن صرفا بین گاج و الگو
ولی خب تجربه ی شخصی خودم : من برای تسلطِ اولیه (تست آموزشی) از کتاب میکرو طبقه بندی گاج (نویسنده : اقای امید شیخ حسینی ) و برای تست های چالشی و رسیدن ب درصد های مناسب از آی کیو (نویسنده : گروه ماز : آرمان موسوی زاده ، پویا اسفندیاری و حمید زارع) استفاده میکردم
بازم تاکید میکنم این که فلانی بگه ی کتابی محشره و تو سریعا بری اون کتابو بخری اشتباهِ محضِ! بین کتابای موجود مقایسه کن با تستاشون سروکله بزن و بعد یکی رو انتخاب کن
موفق باشی :upside-down_face: -
شرایط سنی فرهنگیان !منبع : http://5.160.138.170/download/peyvast98.pdf
صفحه ی چهار :/ -
چپ راست بودن اندام هاسلام
صرفا سمت چپ یا راست بودن اندام اهمیت نداره و تو تستا معمولا نکات دقیق تری رو مد نظر قرار میدن
مثلا در مورد همین معده :
1.کاردیا متمایل به چپ
2.بخش بالایی و ابتدایی معده حالت برآمده (اصطلاحا پُف کرده! ) داره
3.دریچه ی پیلور سمت راستِ بدن
4.کاردیا پشت کبد
5.پیلور زیر کیسه صفرا
و...
خلاصه این که باید کلِ عکس در ذهن اسکن شه!
اینم بگم میتونید از وسط مری ی خط عمودی بکشید ، این طوری چپ و راست قرار داشتنِ اندام ها مشخص میشه -
رشته دندان سازی -
مهندسی ژنتیک@Amir-Bernousi نه ، تراژن جانداریه که dna گونه ی دیگه ای رو داشته باشه
تعریفی که شما گفتید تو کتاب های چند سال پیش بود ولی تغییر کرد بعدش -
از الان میشه پزشکی قبول شد؟سرت به درس و مشقت باشه و راه رو درست بری برای دو رقمی هم دیر نیست :/
پ.ن : خودم هم یکی از تاپیک ها زده بودم قبلا :joy: همین موقع ها هم بود اتفاقا :/ -
مهندسی ژنتیک -
سوال ترجمه عربیهمش
-
مهندسی ژنتیک@Amir-Bernousi ما با این چاپ کنکور دادیم یادش بخیر 😂
-
سوالی در مورد منابع و موسسه های خصوصیمتاسفانه اکثرن منابعی ک دارن بروز نیستن . اگه قصد خرید داشتید حتما سوال کنید چه سالی ضبط شده
زیست سال ۹۱ ! رو برای کنکور ۹۸ به من انداختن !
پ.ن : کنکور هر سال با سبک متفاوتی ظاهر میشه و منبعی ک هفت هشت سال پیش ضبط شده نهایتن برای یکی دو سال قابل استفاده بوده -
شرکت در کنکور هنگام تحصیلاگه دانشجوی روزانه (فرهنگیان هم روزانه اس) باشی ، باید برای کنکور دادن قبل عید (فکر کنم تا اسفند ماه) انصراف داده باشی
اگه دانشجوی فرهنگیان باشی و قرداد استخدامی رو بسته باشی باید دو برابر پولی که تا روز انصراف گرفتی از دانشگاه و همین طور دو برابر پولی که تا پایان دوره ی تعهدت ( پنج تا هشت سال بعد از تحصیل) قرار بوده از اموزش و پرورش بگیری خسارت بدی