Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
D

D.fateme.r

@D.fateme.r
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
621
موضوع ها
16
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
77
دنبال‌شونده‌ها
32

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • جزوه عربی جمع بندی14 ساعته ناصح زاده
    D D.fateme.r

    mahrokh نه سعی میکنم تند تند بنویسم...
    استاد ناصح زاده انقدر خوب هست ک هیچ رقمه نمیتونم ازش بگذرم ((:

    عربی

  • شیمی/حل مسائل
    D D.fateme.r

    ببین
    فرض کن یک مول آمونیوم نیترات داری (یک مول آمونیوم نیترات میشه = 80 گرم )
    حالا تو این یک مول چند گرم نیتروژن داری؟ 28 گرم ! چرا ؟ چون یکی تو آمونیومه و یکی تو نیترات
    حالا صورت سوال بهت گفته تو 7 گرم نیتروژن داری
    ی تناسب بزن
    اگه 80 گرم آمونیوم نیترات داشتی ، 28 گرمش نیتروژن بود ؛ حالا 7 گرم نیتروژن رو تو چند گرم آمونیوم نیترات داری؟
    جواب میشه 20 گرم
    بقیش فرمول درصد خلوصه
    20 گرم ماده ی خالص داری تو 40 گرم ناخالص که این طوری درصد خلوص میشه 50
    گرفتی یا تایپ کنم ؟ ((:

    @Saahaar

    شیمی

  • درس خوندن توی تابستون
    D D.fateme.r

    حتما باید دهم رو تموم کنید
    تا وقتی دهم رو کامل نبستید حق ندارید برید سراغ یازدهم
    تموم کردن دهم خیلی خیلی مهمه
    برای یازدهم عجله نکنید ، میتونید زمان مدرسه هم یازدهم رو پیش ببرید

    سوال مشاوره ای

  • جزوه ی عربی آقای ناصح زاده
    D D.fateme.r

    سلام دوست عزیز ، جزوات این دوره کامل روی سایت هست .

    عربی

  • جدول تناوبی/ یاری برسانید :(
    D D.fateme.r

    فیلم استاد اقاجانی در مورد جدول رو دیده بودم و میدونستم چیا رو باید حفظ باشم
    بعدش هم یک سال صبح موقع رفتن به مدرسه سعی میکردم چیزایی رو که با استاد اقاجانی حفظ کرده بودم برای خودم بگم
    بعد هم که کامل حفظ شدم برای بالا رفتن سرعتم مثلا عنصر ها رو از راست به چپ میگفتم |: از پایین به بالا |: از اخر به اول |:
    البته همه ی این کار ها رو همون تو فاصله ی خونه تا مدرسه انجام میدادم ، وقتی ازم نمیگرفت |:

    شیمی

  • خیییلی واجب انتقااااااالی
    D D.fateme.r

    انتقالی تو دانشگاه یا محل خدمت ؟

    سوال مشاوره ای

  • جزوه ی عربی آقای ناصح زاده
    D D.fateme.r

    @سما-نویدفر نظام جدید جزواتش به شکل کتاب خیلی سبزه فکر کنم ، جزوه تایپی یا دست نویس رو سایت ندارن

    عربی

  • شرایط سنی فرهنگیان !
    D D.fateme.r

    236.PNG
    دانش-آموزان-نظام-قدیم-آلا
    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
    دانش-آموزان-آلاء
    همیار
    ادمین
    هیچی دیگ :/ همینو خواستم بگم :/

    سوال مشاوره ای

  • زیست دونی
    D D.fateme.r

    مریم رضایی در زیست خوانی!! گفته است:

    میشه یکی بگه کتاب تست زیست یازدم خیلی سبز بهتره یا نشر الگو یا گاج!!**
    سلام دوست عزیز
    هیچکس نمیتونه بهت بگه چ کتابی برات مناسبه
    میشه گفت که تقریبا همه با کتابای ی انتشارات راحتن
    ولی خب من خودم شخصا از کتابای نشرالگو خوشم نمیاد (گفتم ک این مساله کاملا شخصیه ، خیلی از دوستان اینجا هستند که از نشرالگو خوششون میاد و نتیجه هم میگیرند!)
    میتونی ب سایت انتشارات بری و بخشی از کتاب رو ببینی
    اما راه بهتری و مطمئن تری هم هست
    از دوستات ک دارنش (یا از کتابخونه) کتاب رو برای چند روز قرض بگیر و ی مبحث رو ازش بخون (خوب و بادقت)
    البته اگه نظر منو بخوای این مقایسه رو با چند تا کتاب انجام بده و ن صرفا بین گاج و الگو
    ولی خب تجربه ی شخصی خودم : من برای تسلطِ اولیه (تست آموزشی) از کتاب میکرو طبقه بندی گاج (نویسنده : اقای امید شیخ حسینی ) و برای تست های چالشی و رسیدن ب درصد های مناسب از آی کیو (نویسنده : گروه ماز : آرمان موسوی زاده ، پویا اسفندیاری و حمید زارع) استفاده میکردم
    بازم تاکید میکنم این که فلانی بگه ی کتابی محشره و تو سریعا بری اون کتابو بخری اشتباهِ محضِ! بین کتابای موجود مقایسه کن با تستاشون سروکله بزن و بعد یکی رو انتخاب کن
    موفق باشی :upside-down_face:

    زیست شناسی

  • شرایط سنی فرهنگیان !
    D D.fateme.r

    منبع : http://5.160.138.170/download/peyvast98.pdf
    صفحه ی چهار :/

    سوال مشاوره ای

  • چپ راست بودن اندام ها
    D D.fateme.r

    سلام
    صرفا سمت چپ یا راست بودن اندام اهمیت نداره و تو تستا معمولا نکات دقیق تری رو مد نظر قرار میدن
    مثلا در مورد همین معده :
    1.کاردیا متمایل به چپ
    2.بخش بالایی و ابتدایی معده حالت برآمده (اصطلاحا پُف کرده! ) داره
    3.دریچه ی پیلور سمت راستِ بدن
    4.کاردیا پشت کبد
    5.پیلور زیر کیسه صفرا
    و...
    خلاصه این که باید کلِ عکس در ذهن اسکن شه!
    اینم بگم میتونید از وسط مری ی خط عمودی بکشید ، این طوری چپ و راست قرار داشتنِ اندام ها مشخص میشه

    زیست شناسی

  • رشته دندان سازی
    D D.fateme.r

    https://www.yjc.ir/fa/news/6736709/به-زودی-پذیرش-دانشجو-در-مقطع-کارشناسی-رشته-پروتز

    سوال مشاوره ای

  • مهندسی ژنتیک
    D D.fateme.r

    @Amir-Bernousi نه ، تراژن جانداریه که dna گونه ی دیگه ای رو داشته باشه
    تعریفی که شما گفتید تو کتاب های چند سال پیش بود ولی تغییر کرد بعدش

    زیست شناسی

  • از الان میشه پزشکی قبول شد؟
    D D.fateme.r

    سرت به درس و مشقت باشه و راه رو درست بری برای دو رقمی هم دیر نیست :/
    پ.ن : خودم هم یکی از تاپیک ها زده بودم قبلا :joy: همین موقع ها هم بود اتفاقا :/

    سوال مشاوره ای

  • مهندسی ژنتیک
    D D.fateme.r

    @Amir-Bernousi در مهندسی ژنتیک گفته است:

    @D-fateme-r :|
    عجب :| مال چه سالیه چاپش؟

    اخرین چاپ
    ۹۷ - ۹۶

    زیست شناسی

  • سوال ترجمه عربی
    D D.fateme.r

    همش‌

    سوال مشاوره ای

  • مهندسی ژنتیک
    D D.fateme.r

    @Amir-Bernousi ما با این چاپ کنکور دادیم یادش بخیر 😂

    زیست شناسی

  • سوالی در مورد منابع و موسسه های خصوصی
    D D.fateme.r

    متاسفانه اکثرن منابعی ک دارن بروز نیستن . اگه قصد خرید داشتید حتما سوال کنید چه سالی ضبط شده
    زیست سال ۹۱ ! رو برای کنکور ۹۸ به من انداختن !
    پ.ن : کنکور هر سال با سبک متفاوتی ظاهر میشه و منبعی ک هفت هشت سال پیش ضبط شده نهایتن برای یکی دو سال قابل استفاده بوده

    سوال مشاوره ای

  • شرکت در کنکور هنگام تحصیل
    D D.fateme.r

    اگه دانشجوی روزانه (فرهنگیان هم روزانه اس) باشی ، باید برای کنکور دادن قبل عید (فکر کنم تا اسفند ماه) انصراف داده باشی
    اگه دانشجوی فرهنگیان باشی و قرداد استخدامی رو بسته باشی باید دو برابر پولی که تا روز انصراف گرفتی از دانشگاه و همین طور دو برابر پولی که تا پایان دوره ی تعهدت ( پنج تا هشت سال بعد از تحصیل) قرار بوده از اموزش و پرورش بگیری خسارت بدی

    سوال مشاوره ای
  • 1
  • 2
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 22
  • 23
  • 11 / 23
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع