@ایمورتال من از استارتر تاپیک اجازه گرفتم و بعد از شکستم گفتم
تکلیفم مشخصِ
فقط با اونی ک از خودم انتظار داشتم خیلی فاصله داره...:upside-down_face:
ممنون
برات آرزوی موفقیت میکنم
D.fateme.r
دیدگاهها
-
بگو ک قوی بودی و شد -
بگو ک قوی بودی و شد@revlvial شما شاید تونستید خودتون رو نجات بدید و حالا ی سال فرصت دارید ک دوباره برای هدفتون بجنگید...
ولی من نمیتونم!
امیدوارم حداقل ی نفر با خوندن حرفام ب خودش بیاد...
ممنون -
بگو ک قوی بودی و شد@ایمورتال انگار تکلیفم مشخص شد!
فکر کنم سال دیگه اینجا از قوی بودن بنویسم! (:
البته ب امید خدا -
راهنمایی در مورد تاییدیه تحصیلینه نمیشه خودت انجام بدی
باید بری پست بانک (دفاتر پیشخوان دولت :| ) اونا تاییدیه رو میفرستن برای دانشگاهت
البته باید مدرک تحصیلیت رو هم همراه داشته باشی -
راهنمایی در مورد تاییدیه تحصیلیmarziye bano نه تا جایی ک من میدونم فقط پست بانک ها میتونن انجامش بدن
-
چگونه در کنکور قبول نشویم ؟!@هبیج پناه بر خدا
اخرین پست این تاپیک ۷ سال پیشه و من یادمه -
میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟@zahra-m1999 آره موافقم
-
جزوات عربی جمع بندی 14 ساعته@dr-es78 خواهش میکنم ((:
بله ، اونا روی سایت نیست
از ضبط این کلاس یک سال میگذره ، بعید میدونم پیدا شه -
لطفا به سوالم درمورد شیمی پاسخ بدید@zahra-m1999 در لطفا به سوالم درمورد شیمی پاسخ بدید گفته است:
@D-fateme-r در کنار مرور اونا یکی دوتا ازمون واسه سرعت می زنم نه که کلا منابع قبل بزارم کنار
اوکی (:
البته تستای آی کیو از اسون ب سختچیده نشدن و یکم (فقط یکم ) کتاب خشکیه
ولی در کل منبع سطح مناسبی برا کسیه ک میخواد شیمی رو خوب بزنه (: -
ازمون مازسلام
ماز سوالای چالشی داره
برنامه اش مطابق آزمون قلمچیِ و ی روز قبل از کانون برگزار میشه
بله میتونه برا کنکور مفید باشه ولی این طوری نیست که اگ ماز ثبت نام کنی زیست رو منفجر میکنی و اگ ماز نری زیست صفر میزنی!
این ک ی آزمون بتونه مفید باشه ب خیلی چیزا بستگی داره مثلا ب این ک حتما بودجه بندی رو برسونی ، تحلیلش کنی و ... -
میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟alizlfghr نه خودم گذاشتم
میخواستم ی جورایی نشون بدم که کار بچه های انجمنِ -
جزوات عربی جمع بندی 14 ساعته@dr-es78 خب ، دوست دارید بفرستید با هم چک کنیم؟
-
ایزوتوپسلام
نه ، همه عناصر ایزوتوپ ندارند -
ریاضی و فیزیک0@njzamin
sobhawn -
میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟ -
ایزوتوپmohammad666666 در ایزوتوپ گفته است:
بله حتما.جمله زیر درست است یاخیر:
عنصرx دارای یک ایزوتوپ است.منظورم اینه که اگه این جمله یه قسمت از تستِ ؛ میشه تست رو کامل بفرستید ؟
-
تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان.تو رو خدا کمکم کنید.اهل کدوم استانی؟
تو جدول استانی که سهمیه ی اون هستی رو پیدا کن
بعد میبینی این شکلی نوشته :
آموزش ابتدایی / اولویت با شهر های 1 و 2 و 3 و 4 / محل خدمت شهر 5
اگه سهمیه ی شهر های 1 یا 2 یا 3 یا 4 باشی احتمال پذیرشت بیشتره و اگه ب امید خدا قبول شی تعهد میدی که دو برابر طول تحصیل (یعنی 6 سال اگه اشتباه نکنم ) تو شهر 5 درس بدی
من مصاحبه هم رفتم ، دعوت شدی بیا سوالا رو برات رو میکنم :winking_face: -
میشه در مورد این جزوه نظر بدید؟0_1532718226066_مفعول مطلق-جلسه هشتم.pdf
خب اینم ویرایش شده ی مبحث مفعول مطلق(البته نتونستم جمله ای پیدا کنم ک نشون بده کار بچه های انجمنِ)
این قسمت رو برای آقای ابوذرخانی فرستادم و نظرات شما محترمه اما قابل اعمال نیست متاسفانه:neutral_face:
ولی همچنان دوست دارم نظراتتونو بدونم:slightly_smiling_face:
@نوشابه @zahra-m1999
@Dr-Bernosi
Masoumeh -
مشکل در مطالعه درصد خلوص و بازده درصدیAfshin12 در مشکل در مطالعه درصد خلوص و بازده درصدی گفته است:
میگم من هیچی از درصد خلوص و بازده درصدی نمیفهمم کمک کنین لطفا چکار کنم
فقط کافیه مفهومشون رو بفهمی
درصد خلوص :
فرض کن میری یه کیلو لوبیا میخری ! لوبیا رو باید پاک کرد ! یعنی چی ؟ یعنی باید خرده سنگ و چیزایی دیگه ای که اضافه محسوب میشه ازش جدا کرد تا بشه استفادش کرد ! حالا بعد این ک پاکش کردی از یه کیلویی که خریده بودی نیم کیلو لوبیای خالص برات میمونه ( که بدون آت و آشغاله! ) و نیم کیلو خرده سنگ و از این چیزا
حالا خودت جواب بده ی کیلویی ک خریده بودی چقدر خالص بود ؟ یعنی چقدرش فقط لوبیا بود ؟ تو شیمی هم همین طوره ! مثلن وختی سنگ معدن رو جدا میکنیم و هدف ما استخراخ ی فلز خاصه تو اون سنگ معدنِ ی بخشیش فلز مد نظره ماست و ی بخش دیگه اش فلزات یا مواد دیگه است که به درد ما نمیخورن... -
خیلی برام مهمهههههه لطفا کمکم کنینطراح امسال نشون داد که شبیه هیچکدوم از ازمون های ازمایشی نبود
ب نظرم تنها فایده ی ازمون اینه که ب درس خوندنت ی نظمی میده و البته شرایط کنکور رو برات شبیه سازی میکنه