Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
D

D.fateme.r

@D.fateme.r
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
621
موضوع ها
16
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
77
دنبال‌شونده‌ها
32

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • مشورت با مدیرم در ارتباط با مشکلات روانی‌م
    D D.fateme.r

    مدیرتون روانشناس هستن؟ رشته شون روانشناسی بوده یا مشاوره؟

    سوال مشاوره ای

  • دانشگاه فرهنگیان؟(علاقه یا درامد مسئله این است)
    D D.fateme.r

    خب سلام :))
    یکم دو دل بودم که جواب تاپیکت رو بدم یا نه اما خب شاید بهتر باشه بشنوی
    اول این که عقیده ات در مورد شغل، علاقه، کسب درامد و این مسائل هیچ به روز نیست
    یادته بچه بودیم میپرسیدن میخوای چه کاره شی؟ همه میخواستن دکتر، خلبان و پلیس بشن؟ به عنوان یه کنکوری باید شغل های بیشتری رو بشناسی و بدونی خیلی وقت ها، (خیلی خیلی خیلی خیلی وقت ها) رشته ی تحصیلی تو بازار کار مستقیم نداره
    خیلیا مهندسی خوندن و تنها ایده اشون از شغل، استخدام شدن تو یه شرکت بوده و در نتیجه الان بیکارن اما عده ی نسبتا کمی هستن که از رشته ی تحصیلی شون صرفا برای پیدا کردن مسیر استفاده کردن و اتفاقا خیلی موفقن (یکی از کارفرماهای من مهندسی کامپیوتر خونده بود و کتابفروشی آنلاین داشت)
    خلاصه این که به نظرم دیدگاهت نسبت به شغل و رشته خیلی به مطالعه و تحقیق نیاز داره و بهتر انقدر عجله نکنی
    اما در مورد فرهنگیان؛
    بهتره عاشق این کار باشی، نه این که صرفا بهش علاقه داشته باشی
    میخوای بدونی عاشقش هستی یا نه؟ در موردش مطالعه کن، سعی کن بشناسیش، این که فلانی چقدر حقوق میگیره و تابستونا سر کار نمیره، شناخت نیست
    من امسال تدریس میکنم (با این که هنوز دانشجوی سال آخر هستم)، طی 5 ساعتی که تو مدرسه هستم، کمتر از نیم ساعت میشینم و بقیه اش رو سر پام تا حواسم به بچه ها باشه. در خسته ترین حالتم هم جواب صدا زدن بچه ها رو با «جانم پسرم» میدم. وقتی برمیگردم خونه، انگار یه تریلی 35 چرخ از روم رد شده ولی حالم خوبه. عالم و آدم بهم گفته بودن پایه ی اول سخت ترین پایه ی ممکنه و سرویس میشی اما پامو کردم تو یه کفش تا کلاس اول بردارم و هیچ پشیمون نیستم.
    اما آیا روزی که اومدم فرهنگیان هم این طوری بود؟ نه! خوب یادمه کلی دلخور بودم که کاش معلم زیست میشدم تا بتونم مثلا کنکوری کار کنم با بچه ها (چون درسای پایه های پایین تر به نظرم مسخره میومد) اما الان کلاس های تیزهوشان ششم رو قبول نمیکنم چون الان تیزهوشان به نظرم مسخره اس 😂
    تو این سه سال، تمام تلاشم رو کردم تا شغلم رو بشناسم و خوش شانس بودم که وقتی شناختمش، فهمیدم همون چیزیه که دوست دارم تا آخر عمرم انجام بدم حتی اگه هیچ وقت نتونم با درامدش ماشین مورد علاقه ام رو بخرم.
    همه مثل منن؟ نه! خیلی از دوستای من انگار سر کلاس شکنجه میشن! اتفاقات کلاسی که برای من بینهایت لذت بخشه، برای همکلاسیم چندش و لوسه.
    در نهایت دوباره بهت پیشنهاد میکنم شغل های مختلف رو خوب بشناسی، چون فقط در این صورته که میتونی بفهمی آیا دوستش داری یا نه.

    سوال مشاوره ای

  • تست های آزمون رو از کجا پیدا کنم.
    D D.fateme.r

    از سایت گزینه دو میتونید پیدا کنید
    همینطور قلمچی

    آزمون های آزمایشی

  • فیلم های دیتور نظام جدید جناب آقای هامون سبطی
    D D.fateme.r

    @M-an

    ادبیات و زبان فارسی

  • نظرات شما درباره مصاحبه رتبه 1098 تجربی
    D D.fateme.r

    سارایی رفیقِ جدیدِ عزیزم ، تبریک میگم (:
    امیدوارم بالاتر از اینا ببینمت :winking_face:

    مصاحبه ها

  • سبک مطالعه دروس
    D D.fateme.r

    سلام دوست عزیز
    من تو شیمی تقریبا سر بلند بودم :smiling_face_with_sunglasses: و در مورد این درس بهت توضیح میدم
    اول از همه با فیلمای استاد آقاجانی(:smiling_face_with_heart-eyes: ) شروع میکردم و حین فیلم دیدن جزوه هم مینوشتم
    البته سعی میکردم سوالایی که ایشون حل میکنند رو خودم اول به جواب برسم و بعد توضیحات استاد رو گوش میدادم و البته گاهی توضیحات ایشون رو عیناٌ مینوشتم
    بعد با ی کتاب تست (خیلی سبز) تمرین میکردم چون تستای خیلی سبز از سخت به آسون چیده شدن و این طوری مطالب رو تثبیت میکردم
    اما برای این که به تسلط برسم سراغ تستای چالشی میرفتم
    سر و کله زدن با تستای سخت باعث میشد دیر تر فراموشم شه
    این از مرحله ی آموزش و تست
    حالا هر وقت که حس میکردم اون مطلبی که خوندم داره یادم میره بدون این که نگاهی به جزوه هام یا کتاب کنم میرفتم سراغ آزمونای قلمچی
    البته میتونید موقع تست زدن سوالایی که فکر میکنید سوال خوبی هستند یا نکته ی خاصی دارند علامت دار کنید و برای مرور سراغ اونا برید
    بعدش که سوالای قلمچی رو تموم میکردم اگه بازم حس میکردم ک مطلب یادم نیست جزوه و کتاب درسی رو ی نگاهی مینداختم
    گاج ی شعاری داری ک : به جای این که چندین کتاب بخوانید کتاب های گاج را چندین بار بخوانید
    البته که کتاب های گاج لزوما بهترین نیستند اما بهتره که ی منبع خوب پیدا کنید و چندین بار اونو کار کنید (ببین عزیز گفتم منبع خوب ن هر منبعی!:neutral_face: )
    بازم اگه سوالی بود درخدمتم :slightly_smiling_face:

    مشاوره تحصیلی

  • عربی
    D D.fateme.r

    moohamad bahrami از روی تجربه ی خودم گفتم
    عربی رو ۷۰ و خرده ای زده بودم
    خوندن متن کتاب بهت کمک میکنه که با درک مطلب ها اشنا بشی
    هر چی بیشتر متن بخونی بهتره اما دیگه مینیمم باید متن کتاب های درسیتو بلد باشی
    موفق باشی 🌹

    عربی

  • قسمت یک (:
    D D.fateme.r

    @ایمورتال (:

    مشاوره تحصیلی

  • همکاری
    D D.fateme.r

    انجام شد ((:

    اطلاعیه ها

  • قسمت یک (:
    D D.fateme.r

    @ایمورتال یعنی اگه خونده بودی تاحالا تموم شده بود (:

    مشاوره تحصیلی

  • توضیحات زیست دهم استاد موقاری
    D D.fateme.r

    Fatemeh Mousavi بله
    برای کنکور ۹۹ نه ولی برای ۱۴۰۰ قابل استفاده است

    زیست شناسی

  • قسمت یک (:
    D D.fateme.r

    @Dr-Reyhaneh در قسمت یک (: گفته است:

    چقدر خوب بود! خسته نباشی دوست عزیز

    فکر نمیکردم انقدر استقبال شه (:
    خواهش عزیز

    مشاوره تحصیلی

  • توضیحات زیست دهم استاد موقاری
    D D.fateme.r

    جلسه ی 40، کتاب خوانی جلسه ی قبلی.

    زیست شناسی

  • قسمت یک (:
    D D.fateme.r

    Anid خیلی خوشحالم کردید (:
    واقعا ممنون لطف دارید (:

    مشاوره تحصیلی

  • توضیحات زیست دهم استاد موقاری
    D D.fateme.r

    @m-an سلام از روی جزوه ای که __chakisaldva__ نوشتن، قرار داده میشه

    زیست شناسی

  • قسمت یک (:
    D D.fateme.r

    romisa ممنون عزیز (:
    احتمالا فردا قسمت بعدی رو بذارم (:

    مشاوره تحصیلی

  • جزوه زیست دهم
    D D.fateme.r

    ANA Kamali سلام
    https://forum.alaatv.com/topic/37140/توضیحات-زیست-یازدهم-صفر-تا-صد-استاد-موقاری
    تو این تاپیک قرار می گیره، @roghayeh-eftekhari زحمت نوشتنش رو می کشه

    زیست شناسی

  • قسمت یک (:
    D D.fateme.r

    @moein0614 شما لطف دارید :upside-down_face:

    مشاوره تحصیلی

  • قسمت دو : تو هم میخواهی دکتر شوی؟
    D D.fateme.r

    @Dr-Reyhaneh ممنون (:

    مشاوره تحصیلی

  • قسمت دو : تو هم میخواهی دکتر شوی؟
    D D.fateme.r

    romisa ببین این رفیق ما کل سال تمرین می کنه! گفتم که همش مث کمدین ها رفتار می کنه (:
    منم حس میکنم این راه رو پیدا نکردم (:
    ممنون عزیز (:

    مشاوره تحصیلی
  • 1
  • 2
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 22
  • 23
  • 8 / 23
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع