راه اندیشه کنکور 98 رو برای نظام قدیم چاپ کرده ، از اوایل امسال تو بازار هست
الان رفتم سایتش رو دیدم ، موجودِ میتونید اینترنتی بخرید که نیاز نباشه بیرون هم برید تو این روزا
D.fateme.r
دیدگاهها
-
دفترچه کنکور -
چی بخونم ?!!کدوم بهتره ???? چند تا کتاب ????((گروه شیمی خوانی ))در ادامه ی حرف های زهرا جان
کتاب های زیر کاملا توسط گروه شیمی خوانی :smiling_face_with_sunglasses: بررسی خواهند شد
اگه کتابی غیر از این ها دارید خوشحال میشیم معرفی کنید (معرفی ! نه این ک تو ی جمله بگید فلان کتاب افتضاحه یا عالیه !)
خیلی سبز
موج آزمون
آی کیو
سه سطحی قلمچی
مسائل لقمه
آبی قلمچی
مبتکران -
لطفا به سوالم درمورد شیمی پاسخ بدیدسلام رفیق
اگ با استاد آقاجانی آموزش دیدی میتونی از همین حالا بری سراغ آی کیو ( حتی شاید بهتر باشه چند بار تستاشو کار کنی ) :upside-down_face: -
فار یا آیکیو مسأله این است!!!romisa در فار یا آیکیو مسأله این است!!! گفته است:
shahab1480
از هر کدوم یه فصل مشخصو تست بزنید ببینید کدوم بهتره همونو انتخاب کنیداینو با طلا بنویسید بذارید سر در انجمن :confused_face:
هیچکس جدی نمیگرتش :expressionless_face:
درحالی ک کتاب خریدن غیر از این مدلی اشتباهِ محضِ :expressionless_face: -
مشکل در مطالعه درصد خلوص و بازده درصدیاما بازده درصدی :
ببین ما میشینیم رو کاغذ کلی حساب و کتاب میکنیم که اگ 10 گرم از ماده ی 1 رو با ده گرم از ماده ی 2 قاطی کنیم 20 گرم ماده ی ایکس به دست میاد ( این 20 گرم میشه مقدار نظری یعنی مقداری که با حساب و کتاب به دست آوردیم )
حالا تو آزمایشگاه همون 10 گرم ماده ی یک رو با ده گرم ماده ی 2 قاطی میکنیم اما میبینیم 15 گرم ماده ی ایکس تولید شد ! (به این میگن مقدار عملی ینی مقداری ک تو عمل ب دست آوردیم ! )
حالا اگه مقدار عملی رو ب مقدار نظری تقسیم کنیم و تو صد ضرب کنیم یه کمیتی به دست میاد به اسم بازده درصدی!
حالا این بازده به چه دردی میخوره ؟ فرض کن ما 20 گرم ماده ی ایکس نیاز داریم ولی میدونیم که بازده درصدی این واکنش مثلا 50 درصدِ ؛ بنابراین برای تهیه ی 20 گرم ماده ی ایکس باید با توجه به بازده درصدی مقدار بیشتری واکنش دهنده به کار ببریم که تو آزمایشگاه 20 گرم ماده ی ایکس تولید شه
همین ! -
شیمی 4>سینتیک>قانون سرعتگزینه چهار میشه
از مقایسه ی واکنش یک ودو به دست میاد که مرتبه نسبت به a یک هست
از مقایسه ی واکنش سه ودو مرتبه نسبت به b دو به دست میاد
واز مقایسه واکنش چهار وسه
مرتبه نسبت بهD یک به دست میاد گرچه نیازی به پیدا کردن مرتبه D نیست چون غلظتش بین واکنش چهار وپنج تغییری نکرده
وحالا با داشتن مرتبه ها وغلظت ها واکنش پنج سرعتش یک هشتم برابر چهار میشه
-
سوال..رتبه ی یک هم میتونی بشه :/
بدونِ شوخی!
و کاملا جدی!
دو تا قسمت داره
یک : باور باور باور باور باور
دو : تلاش تلاش تلاش تلاش تلاش تلاش تلاش -
دانشگاه شهید رجائی81Sobhan در دانشگاه شهید رجائی گفته است:
nima H
دکتر ی سوال
من دبیری تو اولیت سوم قرار داره برام
ولی مثلا شهر ما دبیری زیست نداره من اگه بزنم میرم اهواز یا تهران ؟
چون یکی از اولویت هام شهر خوب هستپ.ن : خرم آباد زندگی میکنم
اون سالی که کنکور میدید مشخص میشه چه شهری درس میخونید
ممکنه استان خودتون باشه و احتمال داره نباشه
مساله اینه که رشته و دانشگاه های فرهنگیان از قبل با هم هماهنگ شدن و شما نمیتونید انتخاب کنید!
مثلا سال ۹۸ دبیری زبان تو اردبیل بود و سال ۹۷ زنجان!
یه بار دفترچه ی انتخاب رشته رو دانلود کنید متوجه حرفم میشین
اما در مورد محل خدمتی که تعهد میدین ؛
قطعا یکی از شهر های استان خودتونه
البته اینم حین انتخاب رشته مشخص میشه و این طوری نیست که بعدا تصمیم بگیرید کجا تعهد رو بگذرونین -
دانشگاه شهید رجائیmaryam111 در دانشگاه شهید رجائی گفته است:
@D-fateme-r در دانشگاه شهید رجائی گفته است:
و این که دانشگاه شهید رجایی دبیری زیست نداره!
از رشته ی تجربی فقط صنایع مبلمان رو پذیرش داره
دبیری زیست رو پردیس های فرهنگیان پذیرش میکننعههههه🤦♀️😅
خب یه سوال پردیس فرهنگیان شهریه داره؟ینی مثل پردیس بین الملل شهید بهشتی که شهریه های بالایی داره هست؟یا اسمش پردیسه؟؟نه نه این پردیس یه اصطلاحه که تو اسم دانشگاه های فرهنگیان هست
هیچ ربطی به دانشگاه بین المللی نداره -
دانشگاه شهید رجائی -
سرو و صدای مزاحم | استفاده از گوشگیر، خوب یا بد؟Zahra Ansaryfard میدونم میگن باید ساکت باشه
ولی همونا برمیگردن میگن تو ازمون های سه روز یکبار هر موقعیتی رو شبیه سازی کنید ( مثلا میگن برین جلوی نور افتاب ازمون بزنید تا اگه کنکور این طوری شد قبلا شرایط رو تجربه کرده باشین )
ایا میتونی در یک ماه اخر ک استرس کنکور به اوجش میرسه به سر و صدا عادت کنی؟ 😐 -
خسته اممشکل همینه که فکر میکنی باید یه روز از خواب بیدار شی و با " استارت قوی " چهارده ساعت درس بخونی!
کافیه یکی دو روز از حداقل ها شروع کنی تا برسی به همون جایی که میخوای.
مثلا الان ۹ شبه و پیام منو میبینی؟ اوکی! هنوز سه ساعت وقت داری تا یه پایان خوب برای روزت داشته باشی! حتی اگه استارت روزت خوب نبوده باشه. -
سن برای فرهنگیانیامهدی سلام
شرایط سنی فرهنگیان فعلا 24 سال هست -
🚫نوستراداموس کی بودی تو🚫سال 95 به طور غیر عادی تو شیمی سوالای فصل 5 سال دوم بیشتر بود (البته یکی دوتا)
سال 96 سوالای فصل 5 سال دوم خیلی خیلی غیر عادی تر بیشتر شد
سال 97 سوالای فصل 4 شیمی دوم (ترکیب های کووالانسی ) بیشتر شد (بازم یکی دوتا)
سال 98 ؟
روی ترکیب های کووالانسی خیلی کار کنید تا تو جلسه به نقطه بازی نیازی نداشته باشید
همین ((: -
شرکت در کنکورElimoon در فارغ التحصیلان نظام قدیم میتوانند در نظام جدید شرکت کنند؟ گفته است:
ppp ooo اره میتونن چند ماه پیش اعلام شد که دو نوع سوال طرح میشه ... الانم دارن سر بحث انتخابی بودن نظام امتحانی بحث میشه که احتمالا موافقت بشه ! خبر شو از کانال دکتر سبطی پیگیری کنین
سنجش تو اخرین اطلاعیه اش اعلام کرده که هر گروه با نظام خودش امتحان میده
پس فعلا نمیتونن
http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=6014