Skip to content
  • دسته‌بندی‌ها
  • 0 نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع
پوسته‌ها
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (بدون پوسته)
  • بدون پوسته
بستن
Brand Logo

آلاخونه | شبکه اجتماعی دانش آموزی آلاء

  • سوال یا موضوع جدیدی بنویس

  • سوال مشاوره ای
  • سوال زیست
  • سوال ریاضی
  • سوال فیزیک
  • سوال شیمی
  • سایر
D

D.fateme.r

@D.fateme.r
درباره‌‌ی من
دیدگاه‌ها
621
موضوع ها
16
Shares
0
گروه‌ها
0
دنبال‌کننده‌ها
77
دنبال‌شونده‌ها
32

دیدگاه‌ها

تازه‌ها بهترین Controversial

  • وقت گیر بودن نوشتن جزوه زیست
    D D.fateme.r

    از جزوه های موجود روی سایت و جزوه های دست نویسی که بچه ها تو فروم اپلود می کنن استفاده کنید
    جزوه ها رو پرینت کنید و حین فیلم دیدن اگه نکته ای نوشته نشده، اضافه کنید
    و به جای تثبیت مطالب از طریق جزوه نوشتن، از تست آموزشی استفاده کنید

    زیست شناسی

  • شرکت در کنکور هنگام تحصیل
    D D.fateme.r

    zeinabmaghsoudi خواهش میکنم 🌷

    سوال مشاوره ای

  • همکاری
    D D.fateme.r

    سلام بچه ها
    من نذر داشتم که توضیحات زیست اقای موقاری رو بنویسم
    اما درگیر یه سری کارا شدم (و هستم 😐 ) و نتونستم کامل انجام بدم
    اگه کسی تمایل داره من هزینه اش رو پرداخت می کنم تا تاپیکمو کامل کنه.
    شرایط هم این طوریه که من یه فایل تایپ شده از جزوه ی زیست اقای موقاری بهتون میدم، شما غلط املایی های جزوه رو چک می کنید و با دیدن چند دقیقه از اول و اخر فیلم ها قسمتی از جزوه که مال اون جلسه است رو انتخاب می کنید و تو تاپیک قرار می دید
    برای این که هر دو طرف بتونیم اعتماد کنیم، فصل به فصل هزینه اش رو می دم
    و محدودیت زمانی نداره، روزی یه جلسه هم انجام بدیو قبوله
    فقط لطفا رشته ی تجربی باشید که اصطلاحات زیست به گوشتون خورده باشه
    دانش-آموزان-آلاء
    دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
    تجربیا

    زیست شناسی

  • شرکت در کنکور هنگام تحصیل
    D D.fateme.r

    81Sobhan در شرکت در کنکور هنگام تحصیل گفته است:

    ramses kabir میشه بیشتر توضیح بدید ؟
    یعنی اگه پزشکی قبول شیم میتونیم بریم ؟ چون شنیدم تهعد به خدمت داره فرهنگیان

    بعد از تموم شدن دوران تحصیل با یه راه هایی میشه دوباره کنکور داد و رفت یه رشته ی دیگه خوند و انصراف هم نداد
    ولی تقریبا چیزی کمتر از هفت خوان رستم نداره

    سوال مشاوره ای

  • 🚫نوستراداموس کی بودی تو🚫
    D D.fateme.r

    @Amir-Bernousi میشه نظرتون رو درمورد زیست بگید ؟

    سوال مشاوره ای

  • دانشگاه شهید رجائی
    D D.fateme.r

    و این که دانشگاه شهید رجایی دبیری زیست نداره!
    از رشته ی تجربی فقط صنایع مبلمان رو پذیرش داره
    دبیری زیست رو پردیس های فرهنگیان پذیرش میکنن

    سوال مشاوره ای

  • درسنامه ی زیاد و کمبود وقت
    D D.fateme.r

    راه حل پیدا کردنش آزمون دادنه !
    همیشه به فیلم دیدن نیاز نیست ! اتفاقا خوندنِ درسنامه هم از واجبات نیست !
    ممکنه معلم شما یه مبحثی رو کامل تدریس کرده باشه و شما با فیلم دیدن و درسنامه خونی وقتتون رو هدر بدی !
    خب فکر کنم شما جوابت رو گرفتی ولی چند تا توصیه کوچیک دارم ؛
    1 . تحت هیچ شرایطی کلاس درس رو از دست ندید ! قلمچی یه جمله ای داره میگه : بدترین معلم مثل یه ضبطِ صوته که داره مطالب کتاب درسی رو برات میخونه ! پس هیچوقتِ هیچوقتِ به بهونه ی این که اگه سر کلاس گوش ندید هم میتونید مبحثی از از آلا یا کتابای کمک آموزشی یاد بگیرید ؛ از دست نده !
    2 . منبع خوب انتخاب کن ! منبع خوب چیه ؟ همونی که خیلی گرونه ؟ نه ! همونی که جلدش خوشگله نه ! همونی که مقدمه اش باحاله ؟ نه ! همونی که پسر خالت امسال باهاش دو رقمی شد ؟ بازم نه ! همونی که معلمتون گفته ؟ نه ! همونی که فامیل دورتون تالیف کرده ؟ همچنان نه ! ببین دوست عزیز ؛ کتاب های بازار تقریبا شبیه به هم اند ! حالا کدوم کتاب بهتره ؟ اونی که برای تو نوشته شده ! یه راه خیلی خفن اینه که از کسی که دستش تو کاره بپرسی از چه کتابی استفاده میکنه ؟ مثلا از رتبه برتر های کنکور ، از همکلاسی هات یا مثلا یکی از دوستات که تو یه درس خاص ، درصد بالایی داره یا حتی بچه های انجمن ! . مرحله ی بعدی چیه ؟ این که بری اون کتاب رو بخری ؟ نه نه نه نه نه نه نه ! ازشون بخواه اون کتاب رو برای یه مدت خیلی کوتاه (حتی یکی دو ساعت) بهت امانت بدن . بعد بیا کتاب رو بذار جلوت و یه بحث خاصی از کتاب رو بخون ، تستای اون مبحث رو بزن . ببین اصلا با کتاب کنار میای ؟ لحن نویسنده اذیتت نمیکنه ؟ خیلی آسون نیست ؟ تستاش چرت نیست ؟ (بدیهیه که کتاب های دره پیت رو سراغش نمیری ! از منابع مطمئن استفاده میکنی ) بعدش از بین چند تا کتابی که امانت گرفته بودی و از هر کدوم یه مبحثِ یکسان رو خونده بودی یکیش رو انتخاب میکنی ! اون کتاب حالا مال توئه ! و قرار نیست با حرف بقیه به کتابت بدبین شی !
    %(#ff0000)[3 . دوست عزیز ، لازم نیست برای یاد گرفتن همه ی مباحث روش یکسانی رو پیاده کنی ! همین که یاد گرفتیش ؛ خب بسه دیگه ! مثلا ممکنه معلمت تو مدرسه اون مبحث رو خیلی خفن درس بده ولی تو وسواس داشته باشی که شاید معلمای آلا یه چیز جدید میگن ! خب حالا از کجا بفهمیم این وسواس به جاست یا نه ؟ آزمون !]
    بذار واضح تر حرف بزنم ؛ بعد این که جزوه ی معلمت رو خوندی چند تا تست کار کن ، ببین از پس تستا برمیای ؟
    یا مثلا اگه ازمون آزمایشی شرکت میکنی ، ببین با اموزش های معلمت ، میتونی یه درصد معقول کسب کنی ؟
    واقعیتش بهتره به جای این که همش درگیر درس نامه خونی باشی تست بزنی ! یعنی درس معلمت رو گوش بده ، اگه حس کردی لازمه از فیلمای الا استفاده کن و به جای این که درسنامه ی کتاب کمک اموزشی رو بخونی تست بزن ، تست بزن ، تست بزن و تست بزن!
    اگه نگران از دست دادن نکته های درسنامه هستی باید بهت بگم ، بدون استثنا ، همه ی نکته های درسنامه تو تست ها اومده ! %(#ff0000)[حتی تو تست ها نکته هایی هست که تو درسنامه نیست !]
    خب ، همینا دیگه ؛ چقدر زیاد حرف زدم :joy:
    موفق باشی

    سوال مشاوره ای

  • دانشگاه شهید رجائی
    D D.fateme.r

    maryam111 در دانشگاه شهید رجائی گفته است:

    81Sobhan در دانشگاه شهید رجائی گفته است:

    nima H
    دکتر ی سوال
    من دبیری تو اولیت سوم قرار داره برام
    ولی مثلا شهر ما دبیری زیست نداره من اگه بزنم میرم اهواز یا تهران ؟
    چون یکی از اولویت هام شهر خوب هست

    پ.ن : خرم آباد زندگی میکنم

    دانشگاه رو که خودتون میتونید انتخاب کنید کجا درس بخونید ینی با توجه به رتبتون و اون برای گذروندن طرحتون هست که ارجاع داده میشه به آموزش و پرورش شهرتون .. فکر میکنم اینطوریه

    نوچ 😐

    سوال مشاوره ای

  • بدبخت شدم؟
    D D.fateme.r

    یسنا در بدبخت شدم؟ گفته است:

    من الویت 1تا14زدم و دعوت شدم اما امیدی ندارم به قبولی خیلی سخت شده

    نصف راه رو اومدی
    تمرین کن قبول میشی

    سوال مشاوره ای

  • کنکور سراسر با مدرک کار دانی
    D D.fateme.r

    مهشید غضنفرآبادی در کنکور سراسر با مدرک کار دانی گفته است:

    Amir Hossein eshaqy اگ تا قبل از اردیبهشت 1400 از دانشگاه انصراف بدی میتونی تو کنکور 1400 شرکت کنی وگرنه باید بمونی 1401! واینکه فرهنگیانم شرایط سنی داره ! تا21 سالگی میتونی بری فرهنگیان

    شرط سنی 24 سال شده

    سوال مشاوره ای

  • دل شوره
    D D.fateme.r

    کاری از دستتون برمیاد برای خبری که شنیدید؟

    سوال مشاوره ای

  • دل شوره
    D D.fateme.r

    عباس زنگارکی بهتون حق می دم نگران باشین، اما خب وقتی کاری از دستتون برنمیاد یه کم به خودتون فرصت بدین تا حالتون خوب شه. مثلا یک ساعت بزنید بیرون و پیاده روی کنید، مدیتیشن کنید یا نماز بخونید، کمی ورزش کنید یا هر چیزی که ذهنتون رو آروم کنه.
    در آخر اگه نتونستید تنهایی از پسش بربیایین از یه روانشناس کمک بخوایین.

    سوال مشاوره ای

  • انتقاد به انجمن
    D D.fateme.r

    amirmohammad shakeri در انتقاد به انجمن گفته است:

    @amir-bernousi در انتقاد به انجمن گفته است:

    اگه 2 3 سال پیش بودین چی میگفتین پس :|

    الان خیلی خیلی خیلی بهتر شده، حالا از مهر فک کنم راهنماها فعالیت کنن دیگه خیلی بهترتر هم میشه

    و تو این شرایط سعی کنین اول به فکر خودتون باشین

    مشکل من اینه وقتی یه سوالی واسم پیش میاد 150 نفر میبننش ولی کسی جوابی نمیده

    یادمه تو سایت کانون یه صفحاتی بود که فقط رفع اشکال انجام میشد
    به قول آقای برنوسی به فکر خودتون باشید، اصلاح انجمن رو نمیتونید کاری براش کنید

    انتقادات ، پیشنهادات

  • انتقاد به انجمن
    D D.fateme.r

    amirmohammad shakeri پیامم پاک شد
    گوکل کنید رفع اشکال زیست قلمچی
    اولین تتیجه رو ببینید

    انتقادات ، پیشنهادات
  • 1
  • 2
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 22
  • 23
  • 12 / 23
  • درون آمدن

  • حساب کاربری ندارید؟ نام‌نویسی

  • برای جستجو وارد شوید و یا ثبت نام کنید
  • اولین پست
    آخرین پست
0
  • دسته‌بندی‌ها
  • نخوانده ها: پست‌های جدید برای شما 0
  • جدیدترین پست ها
  • برچسب‌ها
  • سوال‌های درسی و مشاوره‌ای
  • دوره‌های آلاء
  • گروه‌ها
  • راهنمای آلاخونه
    • معرفی آلاخونه
    • سوال‌پرسیدن | انتشار مطالب آموزشی
    • پاسخ‌دادن و مشارکت در تاپیک‌ها
    • استفاده از ابزارهای ادیتور
    • معرفی گروه‌ها
    • لینک‌های دسترسی سریع