از جزوه های موجود روی سایت و جزوه های دست نویسی که بچه ها تو فروم اپلود می کنن استفاده کنید
جزوه ها رو پرینت کنید و حین فیلم دیدن اگه نکته ای نوشته نشده، اضافه کنید
و به جای تثبیت مطالب از طریق جزوه نوشتن، از تست آموزشی استفاده کنید
D.fateme.r
دیدگاهها
-
وقت گیر بودن نوشتن جزوه زیست -
شرکت در کنکور هنگام تحصیلzeinabmaghsoudi خواهش میکنم 🌷
-
همکاریسلام بچه ها
من نذر داشتم که توضیحات زیست اقای موقاری رو بنویسم
اما درگیر یه سری کارا شدم (و هستم 😐 ) و نتونستم کامل انجام بدم
اگه کسی تمایل داره من هزینه اش رو پرداخت می کنم تا تاپیکمو کامل کنه.
شرایط هم این طوریه که من یه فایل تایپ شده از جزوه ی زیست اقای موقاری بهتون میدم، شما غلط املایی های جزوه رو چک می کنید و با دیدن چند دقیقه از اول و اخر فیلم ها قسمتی از جزوه که مال اون جلسه است رو انتخاب می کنید و تو تاپیک قرار می دید
برای این که هر دو طرف بتونیم اعتماد کنیم، فصل به فصل هزینه اش رو می دم
و محدودیت زمانی نداره، روزی یه جلسه هم انجام بدیو قبوله
فقط لطفا رشته ی تجربی باشید که اصطلاحات زیست به گوشتون خورده باشه
دانش-آموزان-آلاء
دانش-آموزان-نظام-جدید-آلا
تجربیا -
شرکت در کنکور هنگام تحصیل81Sobhan در شرکت در کنکور هنگام تحصیل گفته است:
ramses kabir میشه بیشتر توضیح بدید ؟
یعنی اگه پزشکی قبول شیم میتونیم بریم ؟ چون شنیدم تهعد به خدمت داره فرهنگیانبعد از تموم شدن دوران تحصیل با یه راه هایی میشه دوباره کنکور داد و رفت یه رشته ی دیگه خوند و انصراف هم نداد
ولی تقریبا چیزی کمتر از هفت خوان رستم نداره -
🚫نوستراداموس کی بودی تو🚫@Amir-Bernousi میشه نظرتون رو درمورد زیست بگید ؟
-
دانشگاه شهید رجائیو این که دانشگاه شهید رجایی دبیری زیست نداره!
از رشته ی تجربی فقط صنایع مبلمان رو پذیرش داره
دبیری زیست رو پردیس های فرهنگیان پذیرش میکنن -
درسنامه ی زیاد و کمبود وقتراه حل پیدا کردنش آزمون دادنه !
همیشه به فیلم دیدن نیاز نیست ! اتفاقا خوندنِ درسنامه هم از واجبات نیست !
ممکنه معلم شما یه مبحثی رو کامل تدریس کرده باشه و شما با فیلم دیدن و درسنامه خونی وقتتون رو هدر بدی !
خب فکر کنم شما جوابت رو گرفتی ولی چند تا توصیه کوچیک دارم ؛
1 . تحت هیچ شرایطی کلاس درس رو از دست ندید ! قلمچی یه جمله ای داره میگه : بدترین معلم مثل یه ضبطِ صوته که داره مطالب کتاب درسی رو برات میخونه ! پس هیچوقتِ هیچوقتِ به بهونه ی این که اگه سر کلاس گوش ندید هم میتونید مبحثی از از آلا یا کتابای کمک آموزشی یاد بگیرید ؛ از دست نده !
2 . منبع خوب انتخاب کن ! منبع خوب چیه ؟ همونی که خیلی گرونه ؟ نه ! همونی که جلدش خوشگله نه ! همونی که مقدمه اش باحاله ؟ نه ! همونی که پسر خالت امسال باهاش دو رقمی شد ؟ بازم نه ! همونی که معلمتون گفته ؟ نه ! همونی که فامیل دورتون تالیف کرده ؟ همچنان نه ! ببین دوست عزیز ؛ کتاب های بازار تقریبا شبیه به هم اند ! حالا کدوم کتاب بهتره ؟ اونی که برای تو نوشته شده ! یه راه خیلی خفن اینه که از کسی که دستش تو کاره بپرسی از چه کتابی استفاده میکنه ؟ مثلا از رتبه برتر های کنکور ، از همکلاسی هات یا مثلا یکی از دوستات که تو یه درس خاص ، درصد بالایی داره یا حتی بچه های انجمن ! . مرحله ی بعدی چیه ؟ این که بری اون کتاب رو بخری ؟ نه نه نه نه نه نه نه ! ازشون بخواه اون کتاب رو برای یه مدت خیلی کوتاه (حتی یکی دو ساعت) بهت امانت بدن . بعد بیا کتاب رو بذار جلوت و یه بحث خاصی از کتاب رو بخون ، تستای اون مبحث رو بزن . ببین اصلا با کتاب کنار میای ؟ لحن نویسنده اذیتت نمیکنه ؟ خیلی آسون نیست ؟ تستاش چرت نیست ؟ (بدیهیه که کتاب های دره پیت رو سراغش نمیری ! از منابع مطمئن استفاده میکنی ) بعدش از بین چند تا کتابی که امانت گرفته بودی و از هر کدوم یه مبحثِ یکسان رو خونده بودی یکیش رو انتخاب میکنی ! اون کتاب حالا مال توئه ! و قرار نیست با حرف بقیه به کتابت بدبین شی !
%(#ff0000)[3 . دوست عزیز ، لازم نیست برای یاد گرفتن همه ی مباحث روش یکسانی رو پیاده کنی ! همین که یاد گرفتیش ؛ خب بسه دیگه ! مثلا ممکنه معلمت تو مدرسه اون مبحث رو خیلی خفن درس بده ولی تو وسواس داشته باشی که شاید معلمای آلا یه چیز جدید میگن ! خب حالا از کجا بفهمیم این وسواس به جاست یا نه ؟ آزمون !]
بذار واضح تر حرف بزنم ؛ بعد این که جزوه ی معلمت رو خوندی چند تا تست کار کن ، ببین از پس تستا برمیای ؟
یا مثلا اگه ازمون آزمایشی شرکت میکنی ، ببین با اموزش های معلمت ، میتونی یه درصد معقول کسب کنی ؟
واقعیتش بهتره به جای این که همش درگیر درس نامه خونی باشی تست بزنی ! یعنی درس معلمت رو گوش بده ، اگه حس کردی لازمه از فیلمای الا استفاده کن و به جای این که درسنامه ی کتاب کمک اموزشی رو بخونی تست بزن ، تست بزن ، تست بزن و تست بزن!
اگه نگران از دست دادن نکته های درسنامه هستی باید بهت بگم ، بدون استثنا ، همه ی نکته های درسنامه تو تست ها اومده ! %(#ff0000)[حتی تو تست ها نکته هایی هست که تو درسنامه نیست !]
خب ، همینا دیگه ؛ چقدر زیاد حرف زدم :joy:
موفق باشی -
دانشگاه شهید رجائیmaryam111 در دانشگاه شهید رجائی گفته است:
81Sobhan در دانشگاه شهید رجائی گفته است:
nima H
دکتر ی سوال
من دبیری تو اولیت سوم قرار داره برام
ولی مثلا شهر ما دبیری زیست نداره من اگه بزنم میرم اهواز یا تهران ؟
چون یکی از اولویت هام شهر خوب هستپ.ن : خرم آباد زندگی میکنم
دانشگاه رو که خودتون میتونید انتخاب کنید کجا درس بخونید ینی با توجه به رتبتون و اون برای گذروندن طرحتون هست که ارجاع داده میشه به آموزش و پرورش شهرتون .. فکر میکنم اینطوریه
نوچ 😐
-
بدبخت شدم؟یسنا در بدبخت شدم؟ گفته است:
من الویت 1تا14زدم و دعوت شدم اما امیدی ندارم به قبولی خیلی سخت شده
نصف راه رو اومدی
تمرین کن قبول میشی -
کنکور سراسر با مدرک کار دانیمهشید غضنفرآبادی در کنکور سراسر با مدرک کار دانی گفته است:
Amir Hossein eshaqy اگ تا قبل از اردیبهشت 1400 از دانشگاه انصراف بدی میتونی تو کنکور 1400 شرکت کنی وگرنه باید بمونی 1401! واینکه فرهنگیانم شرایط سنی داره ! تا21 سالگی میتونی بری فرهنگیان
شرط سنی 24 سال شده
-
دل شورهکاری از دستتون برمیاد برای خبری که شنیدید؟
-
دل شورهعباس زنگارکی بهتون حق می دم نگران باشین، اما خب وقتی کاری از دستتون برنمیاد یه کم به خودتون فرصت بدین تا حالتون خوب شه. مثلا یک ساعت بزنید بیرون و پیاده روی کنید، مدیتیشن کنید یا نماز بخونید، کمی ورزش کنید یا هر چیزی که ذهنتون رو آروم کنه.
در آخر اگه نتونستید تنهایی از پسش بربیایین از یه روانشناس کمک بخوایین. -
انتقاد به انجمنamirmohammad shakeri در انتقاد به انجمن گفته است:
@amir-bernousi در انتقاد به انجمن گفته است:
اگه 2 3 سال پیش بودین چی میگفتین پس :|
الان خیلی خیلی خیلی بهتر شده، حالا از مهر فک کنم راهنماها فعالیت کنن دیگه خیلی بهترتر هم میشه
و تو این شرایط سعی کنین اول به فکر خودتون باشین
مشکل من اینه وقتی یه سوالی واسم پیش میاد 150 نفر میبننش ولی کسی جوابی نمیده
یادمه تو سایت کانون یه صفحاتی بود که فقط رفع اشکال انجام میشد
به قول آقای برنوسی به فکر خودتون باشید، اصلاح انجمن رو نمیتونید کاری براش کنید -
انتقاد به انجمنamirmohammad shakeri پیامم پاک شد
گوکل کنید رفع اشکال زیست قلمچی
اولین تتیجه رو ببینید