@amir-bernousi بعله واقعا مفیده
من بعد ازمون کل اشکالامو تو این صفحه ها میپرسیدم و فردای ازمون جواب همه رو گرفته بودم
حتی اگه صفحه ای برای پایه ی خودم پیدا نمیکردم تو صفحه ی همون درس بقیه ی پایه ها میپرسیدم جواب میدادن 😂
D.fateme.r
دیدگاهها
-
انتقاد به انجمن -
استرس 🤷♀️🤦♀️نیا فروم بشین درس بخون 😕
-
انتقاد به انجمن@amir-bernousi
بله
تفاوتش با انجمن هم اینه که دیگه طرف مقابل شما دانش اموز نیست که باهاش در مورد جواب بحث کنید و وقتتون گرفته شه یا حتی جواب درست نگیرید
سایت کانون چیزای مفید کم نداره واقعا -
رشتهرشته های فرهنگیان از نظر تقاضا کلا این طورین:
دبیری ها
آموزگاری
استثنایی
من دیدم که بچه های انسانی بیشتر ادبیات رو تو اولویت اول انتخاب می کنن ( البته خب، انتخاب ها صرفا بر اساس علاقه نیست. یعنی معمولا بر اساس محل خدمت، نزدیک بودن پردیس و در نهایت علاقه انتخاب می کنن) -
معرفی دانشگاه فرهنگیانYARA A در دانشگاه فرهنگیان گفته است:
@D-fateme-r ببخشید یه سوال پیش اومد برام
یعنی اگر یه نفر مثلا تهرانیه میتونه کرمانو بزنه؟یا فقط باید بومی خودشو بزنهفقط میتونی کد رشته هایی رو بزنه که برای استان خودش اعلام شدن
حالا اگه پردیس کرمان داوطلبای تهرانی رو پذیرش کنه این طوری میتونه
بستگی به چیزی داره که تو دفترچه میاد -
مشورت با مدیرم در ارتباط با مشکلات روانیمsun shine خب اوکیه این طوری
اگه بخوام صادقانه بگم شما با باشگاه ذهن سازی و آلا درمان نمیشی چون اینا اتاق درمان نیستن.
مشورت با مدیرتون هم حالت راهنمایی و مشاوره داره بیشتر، نه درمان. چون درمان یه پروسه اس و شرایط خاص خودش رو داره.
اگه مدیرتون وقتش رو داره که به درمان شما کمک کنه، (درمان نه توصیه های ده دقیقه ای) خیلی عالیه. اما اگه این طور نیست، خودت پیگیر شو.
ممکنه لازم باشه دارو مصرف کنی (که تو برهه ی کنکور خیلی سریع تر از روان درمانی مشکلت رو کنترل می کنه) و یا جلسات روان درمانی بری.
هر دو از طریق پزشک ها و روانشناس هایی که ویزیت آنلاین می کنن امکان پذیره و نیاز نیست خونواده ات در جریان باشن چندان. -
معرفی دانشگاه فرهنگیان
شرط سنی ورود به فرهنگیان تو دفترچه ی 99 تغییر کرده و 24 سال شده
تو تاپیک طبق دفترچه ی 98 ، 22 سال نوشته بودم که گفتم تصحیحش کنم -
منابع تحصیلی- کتاب های درسی- کدام نشریه ؟سلام :upside-down_face:
برای آموزش شیمی پیشنهاد میکنم حتما از تدریس اساتید آلا خصوصا استاد آقاجانی استفاده کنید
برای تست تفاوت چندانی بین کتاب ها وجود نداره و بستگی ب خودتون داره ک با کدوم کتاب کنار میایید
واقعیت اینه که هیچ انتشاراتی وجود نداره که کتاباش تو همه ی درس ها عالی باشند
و ی مساله ی خیلی مهم : همیشه پرفروش ترین کتاب بهترین کتاب نیست!
مثلا مدتی بود که کتاب آقای بهمن بازرگان (مبتکران) تو شیمی خیلی مشهور و پرفروش بعد و از هرکسی میپرسیدی کتاب شیمی چی بخرم قاطعانه میگفت : مبتکران! ولی وقتی من سراغ این کتاب رفتم اصلا از طرز نگارشش خوشم نیومد و حتی تست هاش کلافه ام میکرد (درحالی که بودن کسایی که با این کتاب ب درصد خوبی تو شیمی میرسیدند)
این که چه کتابی برای شما مناسبه فقط و فقط ب خودتون بستگی داره ، بهتره کتاب های مختلف رو ببنید ، حداقل یک مبحث مشترک از هر کدوم رو بررسی کنید و بعد تصمیم بگیرید(درضمن لازم نیست برای بررسی کتاب ها رو بخرید! از دوستانتون یا از کتابخونه میتونید برای چند روز قرض بگیرید)
براتون آرزوی موفقیت میکنم -
معرفی دانشگاه فرهنگیاناکالیپتوس این طور که من دیدم هنوزم بومی گزینی استانی رو داره 🤔
تو کانال ها دیدی اون خبرو یا دفترچه؟ -
فاگو یا نشر الگو؟سلام (:
خوندنِ فاگو وقت نمیخواد ، حوصله میخواد /:
فرض کن شما امسال میری دهم و هیچی از زیست نمیدونی ، فاگو رو میذاری جلوت تا فصل یک رو بخونی ، ولی میبینی دو سه سطر از فصل یک گفته و بعد با فصلای دیگ ترکیب زده (وقتی شما هیچ چی از فصلای دیگ نمیدونی خوندن این ترکیبات خسته کنندس...)
نشر الگو چاپ قدیم یکم اشتباه علمی داشت (البته همه کتابا دارن!)
دنبال درسنامه نباش ؛ از کتاب ب عنوان تنها درسنامه استفاده کن و بعد بگرد یه منبع خوب برا تست پیدا کن
ببین خوب ب اینی ک میخوام بگم گوش کن : منبع خوب اونی نیست که پُر فروشه یا همه ازش تعریف میکنن ! برا پیدا کردنش فقط و فقط یک راه داری : منبع های مختلف رو از تابخونه یا دوستات قرض میگیری(دقت کن ! قرض میگیری نگفتم میخری!) بعد ی فصل مشترک رو از همه کار میکنی ؛ هر کتابی که باهاش راحت بودی و تستای خوبی (نه صرفا آسونی!) داشت رو انتخاب میکنی و بعد میری سرا تهیه کردنش (:
همین (:
موفق باشی(: -
معرفی دانشگاه فرهنگیانمحمد پیرزاده در دانشگاه فرهنگیان گفته است:
@d-fateme-r سلام.
میخواستم حقوق دریافتی شما در دوران دانشجویی بدون استفاده از خوابگاه رو بدونم.ممنونسلام الان دیگه قانون عوض شده و خوابگاهی و غیرخوابگاهی حقوق یکسانی دارن
۲۰ درصد از مبلغ حکم تو کل سال از طرف دانشگاه کم میشه و بعد از کسر بیمه و صندوق بازنشستگی و این حرفا، دو و سیصد میمونه تقریبا -
کنکور ۹۹همایش های 97 تو کنکور 98 به درد من خورد :joy:
اگه کتاباتون عوض نشده ، احتمالا اره ، به درد بخوره -
شیمی خیلی مهم@for-ever چرا تا حدودی تدریس شده و احتمالن از این ب بعد سریع تر تکمیل شه
http://khaneshimi.com/shimi10000/
مرورگرت رو آپدیت کن ((: -
ویدیو های الا دقیقا چطورن؟قطعن فیلم های الا مفید تره
نه صرفا ب خاطر رایگان بودنش
بلکه چون کیفیت تدریس تو الا بی نظیره
شرط میبندم اگه از دی وی دی های تلوزیون بخری پشیمون میشی -
ویدیو های الا دقیقا چطورن؟sarnisa6
بله
زیست یک رو از یکی از موسسات داشتم
با این که استادش هم خیلی عالی بود ولی میتونم بگم : به درد نمیخورد !
فیلمای آلا از نظر کیفیت تدریس غیر قابل مقایسه ان -
توضیحات زیست دهم استاد موقاریجلسه ی 45
وظایف کلیه :- تعادل آب بدن
- حفظ تعادل اسیدی - بازی شدن خون: با دفع H وHCO
- حفظ تعادل یون ها
- دفع مواد سمی و مواد زائد نیتروژن دار: (مثل اوره-اوریک اسید- کراتینین: که از سوزاندن DNAو RNA و پروتئین ها حاصل می شود چون درساختار خودN دارد.)
- دفع برخی داروها : (مثل پنی سیلین)
-
کارنامه آزمونهای آزمایشی۹۸ -
سبک مطالعه دروسyasamanbanu خواهش :slightly_smiling_face:
اگه آزمون ثبت نام کردید برنامه خودش شما رو وادار ب این مرور ها میکنه
یادمه ی بار ی مشاور اومده بود مدرسه مون میگفت بهترین نوع مرور اینه ک مطلب خونده شده یک روز بعد ، یک هفته بعد و یک ماه بعد مرور شه
ی موضوع دیگ ای هم هست ، این ک گاهی ممکنه دچار وسواس بشید ، ینی با این که 70 80 درصد یادتونه اما میترسید که کلا فراموشتون شده باشه ، برای من زیاد پیش میومد ولی خب وقتی آزمونا (یا سوالای نشان دار شده یا سوالای مروری که تو بعضی از کتابا هست) رو میزدم این وسواس برطرف میشد. -
توضیحات زیست دهم استاد موقاریجسله ی 46
• شش چپ کوچکتر از شش راست. شش راست بزرگتر از شش چپ. علت: شش چپ در مجاورت با قلب قرار دارد
• کلیه راست پایین تر از کلیه چپ. کلیه چپ بالاتر از کلیه راست. علت: اینکه موقعیت قرارگیری و شکل کبد
محافظت کلیه :
• دارای رشته های کلاژن و کشسان و ...:
دنده ها : بافت پیوندی استخوانی (بخشی از کلیه بالایی)
کپسول کلیه: بافت پیوندی رشته ای «متراکم » همه کلیه : مانع از نفوذ میکروب
• بدون رشته های کلاژن:
چربی: بافت پیوندی: دراطراف کلیه راست (1- ضربه گیری 2-حفظ موقعیت کلیه )
درخون و چربی رشته های کلاژن نیست.
تحلیل بیش از حد چربی اطراف کلیه که ممکن است موجب افتادگی کلیه ها شود:
• تاخوردگی میزنای
• خطر بسته شدن میزنای
• عدم تخلیه مناسب ادرار از کلیه
• نارسایی کلیه به دلیل بازگشت ادرار به سمت کلیه
•
کلیه ها زیر دیافراگم قرار گرفته اند.
غده فوق کلیه:
بخش قشری: پاسخ دیرپا به فشار- کورتیزول: باعث تضعیف دستگاه ایمنی بدن میشود
- آلدوسترون
بخش مرکزی:
- آدرنالین «اپی نفرین»
- نورآدرنالین «نوراپی نفرین»
-
کارنامه آزمونهای آزمایشی۹۸@D-fateme-r در کارنامه آزمونهای آزمایشی۹۸ گفته است:
کارنامه پارسالمه :confused_face: :index_pointing_up_light_skin_tone:
پارسال با 50 درصد تراز 6000 حتمی بود ...
