Shahab Ebadi ممنون
Zahra.HD
دیدگاهها
-
دشبورد جدید راه ابریشم -
فرق ماده زمینه ای با مایع بین یاخته ایمایع بین یاخته ای شامل آب اکسیژن کربن دی اکسید و در کل مواد محلول در پلاسماست که با فشار تراوشی وارد فضای بین سلولی میشه تا سلول از اون مواد استفاده کنه و همواره در جریانه
اما ماده ی زمینه ای در بافت پیوندی مجموعه ای از مولکول های درشت و پروتئین ها و گلیکوپروتئین هاست(البته درباره ی این چیزی تو کتاب نخوندیم)
فکر میکنم ماده ی زمینه ای فقط در بافت پیوندی باشه اما مایع بین سلولی در همه ی بافت ها وجود داره
مایع بین یاخته ای هم که گفتم از پلاسما میاد(فصل ۴ دهم) -
زیستببینید شاید از نظر محتوا فرق زیادی باهم نداشته باشن اما تو صفر تا صد شما درس رو یاد میگرید ولی تو راه ابریشم فوت و فن و مهارت تست زدن هم یاد میگیری
و یه فرق مهم دیگه هم داره اینه که با راه ابریشم خیلی سریع میتونید درس هارو جلو ببرید ولی با صفر تا صد خب طول میکشه همه ی فیلم هارو ببینی جزوه بنویسی و بخونی و تست بزنی و...
و البته راه ابریشم یه برنامه راهبردی دارین که میدونی باهاش به مقصد میرسی -
دشبورد جدید راه ابریشمسلام خسته نباشید آقای عبادی تو داشبورد جدید قسمتی وجود نداره که از آخرین آپدیت ها و خبر ها اطلاع بده؟مثل همونی که داشبورد قبلی داشت.
-
مشکل یادگیری فصل سوم فیزیک دهم (کار و انرژی)Amir Shafie نباید یهو بری سوال نردبام راه نردبام سخته و پاسخنامه اشکالت رو رفع نمیکنه اولش میکرو بزن یا هر کتاب سطح متوسط دیگه ای
به نظرم برو فیلم های معلم ها رو تو آلا ببین ،شاید وقتگیر باشه ولی ارزششو داره چنتا تست کنکور رو باهاش بزنی
پ.ن:همه رو نبین اون قسمت هایی که اشکال داری رو ببین -
مشکل یادگیری فصل سوم فیزیک دهم (کار و انرژی)اول تستای میکرو پایه رو بزن بعد برو سراغ نردبام
من این دوتا رو خوندم سوالاشون واقعا با کیفیته
تو سوالی اشکال داشتی خوشحال میشم کمکت کنم -
معادله گویا@miss-mir1381 منم همین جواب رو اوردم
-
حلق بخش گوارشبعضی چهار راه ها یه خیابون فرعی هم دارن دیگه😅
-
pdf کتب تستzeinab siri 0 که کار خیلی نادرستی هست😑
-
سرعت سایتمن صبح زیست خوندم
ضعیف نبود -
سرعت سایتParsa Amini 😂
نه من با برنامه ی راه ابریشم نمیرم
آخه پک کامل ندارم
خودم برنامه ریختم -
سرعت سایتواقعا مشکل از سایته؟؟؟😐
از صبح دارم سر بابام غر میزنم که وای فای چرا اینقدر کنده🤦♀️ای خدا😩
نیم ساعت فیلم ادبیات رو تو یه ساعت و نیم تموم نکردم از بس هی قطع میشد -
درسی به نام ریاضیاولین نکته:اصلا سراغ درسنامه ها نرید چون ظاهرا خیلی خوب و منحصر به فرد هستن ولی وقتی بخونید نه مفهومی درس رو یاد میگیرین نه میتونید سوال حل کنید که اگرم نتونید حل کنید هی میرید پاسخنامه رو بخونید که اونم باعث پیشرفت نمیشه
به نظر من کلا باید ریاضی رو یه معلم درس بده میتونید از راه ابریشم استفاده کنید (البته من تجربه شو ندارم)
نکته یمهم اینه که درسنامه رو نخونید
اگرم هی بگید که من این درس رو نمیدونم با بی حوصلگی شروع به خوندن کنید نخونید بهتره
یه انرژی مثبت به خودتون بدید و با حال خوب شروع کنید به حل سوال و تمرین، تو ریاضی هم هرچی تمرین و تست های بیشتری حل کنید قوی تر میشید اول از آسون ها شروع کنید -
میزان رضایت شما از راهابریشم 1401 چقدره؟واقعا خیلی خوبه اصلا برات کم نمیزاره حتما میتونیم باهاش پیشرفت کنیم مگر این که خودمون تنبلی کنیم
میتونی فیلم ها و جزوه های نمونه ش رو ببینی -
به نظرتون چه خبر جدیدی در راه ابریشم است؟😍😍😍😍😍
دارین جزوه هارو کتاب میکنین
وای عالی میشه
آدم دلش غنج میره🤤
حاشیه ها خیلی خوشگلن😋😄 -
سوال تیپیک از چگالیBhare K آره روشمون یکیه😄
-
سوال تیپیک از چگالی
من اینطوری حل کردم امیدوارم متوجه بشید -
قطعی اینترنت و عقبماندن از برنامه (خوزستان)نمیتونی دانلود کنی؟شبا
-
دشبورد جدید راه ابریشمخسته نباشید و خدا قوت💥😃
-
عناصر دسته d@m-sina آخه تو همون قسمته که نوشته Ti(IV)
IV یعنی ۴ تا منم از اونجا فهمیدم